A A+ A++

W związku z ograniczeniami wprowadzonymi przez epidemię koronawirusa przed kilkoma tygodniami ruch turystyczny w Beskidach zamarł. Turyści aż do 4 maja nie mogli tutaj przyjeżdżać na wypoczynek, a w dalszym ciągu nie mogą korzystać z restauracji i wielu atrakcji.

Pierwsi goście już nocują w Beskidach. W niektórych obiektach są nawet listy rezerwowe

Tadeusz Papierzyński, kierujący referatem promocji wiślańskiego magistratu mówił, że dla miejscowości turystycznych było to szczególnie bolesne, gdyż podstawowa gałąź gospodarki i funkcjonowania została odcięta.

– Ale bolesne jest to również dla tych, którzy w naszych Beskidach spędzali każdą wolną chwilę, którzy przyjeżdżali co weekend, aby poszwędać się po wiślańskich szlakach, pójść na Soszów, Stożek, Trzy Kopce czy Baranią Górę. Spędzić czas nad Wisłą, pospacerować bulwarami czy deptakiem, wyjechać na któryś ze szczytów kolejką linową, posiedzieć pod drzewem na Cieńkowie, skosztować z kuchni góralskiej lub przepysznych lodów i innych słodkości – wyjaśniał Papierzyński.

Hotelarze z Wisły fundują darmowe pobyty

Aby podtrzymać kontakt z turystami, beskidzki kurort wymyślił kampanię „Tęsknię za Wisłą”. Zabawa polega na wrzucaniu zdjęć z wcześniejszych pobytów w Wiśle do mediów społecznościowych i oznaczaniu ich hasztagiem #tęsknięzaWisłą.

Najciekawsze zdjęcia wiślańscy przedsiębiorcy postanowili nagradzać darmowymi pobytami w swoich obiektach.

– Na początku w akcji brały udział trzy obiekty hotelarskie. W miarę rozwijania się konkursu dołączyło kolejnych 15 i łącznie aż w osiemnastu ośrodkach można wygrać weekendowe pobyty dla dwóch osób – wyjaśnia Tadeusz Papierzyński.

Czas na publikację zdjęć turyści mają do 15 maja. Wyboru najciekawszych będzie dokonywała specjalnie powołana komisja i to ona zdecyduje, kto zostanie zaproszony na bezpłatny pobyt w Wiśle.

Turyści mają rok na wykorzystanie zaproszenia

– Bardzo nas cieszy ta solidarność i otwartość naszej branży hotelarskiej. Ta wspólna inicjatywa w tym trudnym czasie ma pokazać, że nie zapominamy o naszych gościach i razem staramy się, aby oni również o Wiśle pamiętali – choćby poprzez dzielenie się fotograficznymi wspomnieniami – dodaje Papierzyński.

Co ważne, zwycięskie vouchery zachowują ważność przez 365 dni, czyli na przyjazd do Wisły turyści będą mieli czas aż do połowy maja 2021 roku.

Do tej pory miłośnicy Wisły przesłali około 500 konkursowych zdjęć. W akcji biorą udział hotele, apartamenty, ośrodki wczasowe, wille, obiekty agroturystyczne, a nawet górskie schronisko.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułElektryki w drodze do Tychów
Następny artykułDERMALOG Fever Detection at UKE Hamburg