A A+ A++

Fear 3 to klimatyczna strzelanka z elementami horroru, która zadebiutowała w 2011 roku. Po 13 latach niespodziewanie wróciła na szczyty list sprzedaży na konsolach Xbox. Gra, która zyskała zainteresowanie graczy mroczną fabułą i dynamiczną akcją, zyskała nowe życie dzięki znaczącej obniżce ceny. Ten powrót to dowód na to, że dobrze zaprojektowane klasyki wciąż mogą zaskakiwać i odnosić sukcesy, jeśli tylko zaoferuje się je w odpowiedniej cenie.

W skrócie:

  • Fear 3 – strzelanka w klimacie horroru, wydana w 2011 roku – ponownie zyskała popularność na konsolach Xbox po dużej promocji cenowej.
  • Microsoft przy okazji zamknięcia sklepu Xboksa 360 zaoferował zniżki na wybrane tytuły, znacząco ożywiając zainteresowanie starszymi grami.
  • Sukces Fear 3 pokazuje, że klasyczne gry mogą wciąż cieszyć się popularnością, jeśli ich cena zostanie odpowiednio dostosowana do oczekiwań.

Fear 3 – wydany w 2011 roku na Xboksy 360 – może i nie był największym hitem swoich czasów, ale zyskał wierne grono fanów dzięki mrocznej atmosferze i intensywnej akcji. Teraz, ponad dekadę po premierze, tytuł ten niespodziewanie wrócił na listy bestsellerów na Xboksach. To zasługa dużej obniżki ceny, którą Microsoft wprowadził po zamknięciu sklepu Xboksa 360. Dzięki promocji Fear 3 wskoczył na 10. miejsce na liście bestsellerów w Wielkiej Brytanii oraz na 20. w Stanach Zjednoczonych, wyprzedzając takie tytuły jak Minecraft czy Red Dead Redemption. To zainteresowanie pokazuje, że odpowiednia promocja potrafi obudzić w graczach sentyment do klasyków.

Wraz z zamknięciem sklepu Xboksa 360 w sklepie Microsoftu pojawiły się liczne przeceny, dzięki którym gracze otrzymali doskonałą okazję, by zapoznać się ze starszymi tytułami na nowszych konsolach. Choć nie wszystkie tytuły z tamtej epoki są dostępne w wersji cyfrowej, te, które udało się przenieść, cieszą się dużym zainteresowaniem. Fear 3 to przykład, jak dobrze zaplanowana wyprzedaż może zachęcić graczy do sięgnięcia po starsze tytuły.

Odświeżenie zainteresowania starszymi grami nie jest niczym nowym. Przykładem jest Call of Duty: Black Ops 2, które w 2023 roku powróciło na szczyt list sprzedaży, 11 lat po premierze. Takie przypadki pokazują, że nawet starsze tytuły mogą … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMasz tego Windowsa? Komputer możesz wyrzucić na śmieci
Następny artykułMiękki dowód rejestracyjny – kiedy i jak go wyrobić?