A A+ A++

Honda, wyceniła na polskim rynku swój elektryczny model. Honda e – bo tak właśnie się nazywa – ma moc 136 KM i zasięg do 222 km. Jej cena minimalna ustalona została na 152 990 zł.

Elektryczna Honda e to samochód wyróżniający się na tle innych aut w pełni elektrycznych. Japoński producent stworzył w pełni elektroniczną deskę rozdzielczą, wyposażoną w wiele ekranów, a klasyczne lusterka zostały zastąpione kamerami. Choć technologiczny szał z pewnością wykracza poza znaną do tej pory elektromobilności, to cena tego modelu może wprowadzać w osłupienie.

CZYTAJ TAKŻE: Honda Civic Type R Limited Edition: Wyprzedana w 4 minuty

Klienci do wyboru mają dwa warianty: Base – od 152 900 zł oraz Advance – od 165 900 zł. Pierwszy z nich charakteryzuje się silnikiem o mocy 136 KM. Drugi natomiast jest mocniejszy i ma 154 KM. W obu wersjach zastosowano ten sam zestaw akumulatorów o pojemności 35,5 kWh. Przez to zasięg wynosi odpowiednio: 222 oraz 212 km. Podstawowy model (Base) posiada w standardzie dwa duże ekrany o przekątnej 12,3-cala, komplet systemów bezpieczeństwa, czujniki parkowania oraz podgrzewane fotele. Bogatsza opcja (Advance) doposażona jest w standardzie m.in. w zestaw kamer 360 stopni czy nagłośnienie premium.

Wśród wyposażenia opcjonalnego można wybrać np. pakiet Urban (2500-2600 zł). Wprowadza on dodatki w nadwoziu w innym kolorze. Z kolei za 3700 zł można dołożyć „miedziane” wstawki we wnętrzu, zaś na 8 000 zł wyceniono skórzaną tapicerkę. W ofercie pojawił się również pakiet serwisowy wyceniony na 3000 zł. Jest to sporo biorąc pod uwagę, że auto elektryczne wymaga mniejszych działań przeglądowo-naprawczych w porównaniu do samochodu z klasycznym układem napędowym.

Honda dość wysoko wyceniła swój elektryczny model segmentu B, który może zaskakuje wyglądem i futurystycznym wnętrzem, ale pozostawia wiele do życzenia w przypadku parametrów jezdnych. Wiele samochodów elektrycznych innych marek jest tańszych albo za tą cenę oferuje np. więcej przestrzeni we wnętrzu lub mocniejsze jednostki napędowe.

Ceny konkurencji:

− BMW i3 BEV 120 Ah (170 KM; poj. baterii: 42,2 kWh; zasięg: 308 km) – od 169 700 zł
− Citroen C4 Live Pack (136 KM; poj. baterii: 50 kWh; zasięg: 350 km) – od 125 000 zł
− DS3 Corssback E-Tense (136 KM; poj. baterii: 50 kWh; zasięg: 320 km) – od 159 900 zł
− Hyundai Kona Electric (136 KM; poj. baterii: 39,2 kWh; zasięg: 289 km) – od 152 400 zł
− Mazda MX-30 Kai (145 KM; poj. baterii: 35,5 kWh; zasięg: 200 km) – od 142 900 zł
− MINI Cooper SE (184 KM; poj. baterii: 28,9 kWh; zasięg: 232 km) – od 139 900 zł
− Nissan Leaf 40kWh Visia (150 KM; poj. baterii: 40 kWh; zasięg: 270) – od 122 900 zł
− Opel Corsa-e (136 KM; poj. baterii: 50 kWh; zasięg: 330 km) – od 122 990 zł
− Peugeot 208e (136 KM; poj. baterii: 50 kWh; zasięg: 340 km) – od 124 900 zł
− Renault Zoe R135 Z.E. (136 KM; poj. baterii: 52 kWh; zasięg: 395 km) – od 118 900 zł
− Smart forfour (82 KM; poj. baterii: 17.6 kWh; zasięg: 148 km) – od 98 400 … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZimno i z opadami. Prognoza pogody na weekend, 21-22 listopada
Następny artykułWybór odpowiedniego instalatora fotowoltaiki