Pracownicy mogą obecnie kontynuować pracę z domu przez co najmniej dwa dni w tygodniu. Jednocześnie już niedługo otrzymają nowe sprzęty.
HM Revenue and Customs (HMRC) zainwestował w prawie 40 000 laptopów, tabletów i telefonów dla swoich pracowników. Firma kupuje sprzęty konsekwentnie od października 2020 r., aby ułatwić pracę hybrydową i zdalną.
Sprawdź: Koparka kryptowalut
Zobacz również:
Think tank Parliament Street przeanalizował dostępne dane z raportu Freedom of Information (FOI), informując że HMRC zainwestowało w 37 624 laptopy, tablety i telefony w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Inwestycja w sprzęt wzrosła o 366% rok do roku, a HMRC zapewniło pracownikom łącznie 8080 urządzeń między październikiem 2019 r. a wrześniem 2020 r.
W tym samym okresie 2018-2019, miesiące przed wybuchem pandemii, pracownicy HMRC otrzymali tylko 600 nowych urządzeń. Wyniki pokazują, jak drastycznie zmieniło się środowisko pracy od marca 2020 r. i jak pracownicy coraz bardziej polegają na sprzęcie dostarczonym przez pracodawców, aby móc kontynuować pracę zdalną.
Wyniki FOI pokazują również zmieniające się podejście do równowagi między życiem zawodowym a prywatnym. W ciągu ostatniego roku nastąpił wzrost liczby telefonów komórkowych przekazywanych pracownikom HMRC o 297%, ponieważ pracownicy decydują się na kontakt w sprawie pracy na osobnym urządzeniu.
Zobacz: Team Viewer
Pracownicy HMRC otrzymali również o 374 więcej licencji Microsoft Office 365 niż rok wcześniej, a odpowiedni departament zainwestował w sumie w 7647 nowych licencji Microsoft Office 365 od czerwca 2019 roku.
Inwestycje w sprzęt i oprogramowanie pomogły przenieść operacje HMRC do pracy zdalnej podczas restrykcji Covid-19, przy czym pracownicy działu mogą obecnie kontynuować pracę z domu przez co najmniej dwa dni w tygodniu.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS