Studio Rogue Factor opublikowało właśnie kolejny tym razem ponad 15-minutowy materiał gameplay’owy z ciekawie zapowiadającej się gry o tytule Hell is Us. Czym zaskoczyć są producenci?
Hell is Us ogłoszone zostało pierwotnie na minionym wydarzeniu State of Play w gąszczu innych zaprezentowanych gier wideo. Tytuł wpisuje się w kanony trzecioosobowej przygodowej gry akcji łączącej w sobie nie tylko dynamiczną i intensywną walkę, ale też eksplorację półotwartego świata, który kryje w sobie wiele ukrytych tajemnic.
W Hell is Us trafiamy do świata wyniszczanego przez stertę nieprzychylnych czynników: trwającą wojnę i tajemnicze kataklizmy, które doprowadziły do pojawienia się istot nadprzyrodzonych. Naszym orężem w walce jest bardzo zróżnicowany arsenał: od mieczów pochodzących sprzed kilku epok, przez topory i włócznie, aż po nowoczesne drony.
Hell is Us chce wyróżniać się na tle innych podobnych gatunkowo produkcji mechaniką, którą twórcy z Rogue Factor definiują jako “player-platteringu“. W praktyce oznacza to, że gra ma w jak najmniejszym stopniu pomagać graczom. Podczas rozgrywki nie napotkamy więc wskazówek, kompasów, map i innych “naprowadzaczy”.
To gracz ma sam podejmować decyzje, wyciągać wnioski i łączyć kropki podczas eksploracji kolejnych skrawków dosyć szerokiego świata w tej produkcji. Wszystko co powyżej ma wpasowywać się w osobliwą filozofię twórców. Brzmi ciekawie, prawda?
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS