A A+ A++

Heinz postanowił zadbać o swoich klientów i zapewnić im niezwykle absorbującą rozrywkę na czas izolacji spowodowanej pandemią koronawirusa – marka stworzyła puzzle, w których każdy element jest w tym samym kolorze.

Marka Heinz już niejednokrotnie zaskakiwała swoimi nietypowymi pomysłami – w ubiegłym roku firma nawiązała współpracę z piosenkarzem Edem Sheeranem, w ramach której Brytyjczyk stworzył swój własny ketchup. Z kolei z okazji ubiegłorocznych świąt wielkanocnych brand wypuścił na rynek majonez o smaku… czekoladowych jajek.

Teraz Heinz postanowił przygotować coś, co zapewni nam rozrywkę podczas izolacji społecznej spowodowanej pandemią koronawirusa – marka stworzyła bowiem puzzle, składające się z 570 elementów. I to nie byle jakie puzzle – każdy fragment układanki jest w dosłownie tym samym kolorze. Oczywiście czerwonym. 

Jak przyznali przedstawiciele marki, puzzle jak najbardziej da się ułożyć – ale potrzeba na to trochę cierpliwości i czasu ;). 

PS

Heinz z okazji ubiegłorocznych walentynek ogłosił na Twitterze konkurs, w którym 150 osób miało szansę wygrać mały słoiczek nietypowego kawioru. Nietypowego, bowiem nie składał się on z ikry ryb, a maleńkich perełek ketchupu.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZmiany w funkcjonowaniu Urzędu Gminy przy ul. Gimnazjalnej 5 w Ostrowie Wielkopolskim.
Następny artykułKolejne przyłbice i maseczki trafiły do Urzędu Miejskiego