A A+ A++

HBO Max skusił już ponad milion użytkowników, Netflix stracił ich przeszło 300 tysięcy. Różnica pomiędzy gigantami rynku VOD w Polsce zmalała, choć wciąż jest bardzo duża.

Udany debiut HBO Max w Polsce

HBO Max zaliczył udany debiut w Polsce. W pierwszym miesiącu swojej obecności zdołał przyciągnąć ponad 5,5 miliona użytkowników. Miesiąc wcześniej HBO GO miało o przeszło milion użytkowników mniej. Z oceną, czy obecna oferta rzeczywiście jest silniejszym magnesem, na razie jednak warto się wstrzymać. Za miesiąc czy dwa zobaczymy, czy nowo zdobytych użytkowników uda się utrzymać. 

Przeczytaj także:

Netflix jest królem. Ranking VOD nie pozostawia złudzeń

HBO Max jest obecnie drugą siłą w rankingu najpopularniejszych serwisów VOD w Polsce. Zupełnie niezagrożone miejsce pierwsze zajmuje Netflix. W ubiegłym miesiącu wprawdzie nieco mu ubyło, ale wciąż może się pochwalić 14 milionami użytkowników. Na najniższym stopniu podium stoi z kolei Player, który trzyma mniej więcej równy poziom – ponad 4 milionów widzów. Pierwszą piątkę zamykają Polsat Box Go (który przyciągnął o 700 tysięcy użytkowników więcej niż miesiąc wcześniej) i TVP. Największy spadek zaś zaliczył serwis CDA – z 3,3 do niespełna 2,9 mln. 

Sama liczba użytkowników to jednak nie wszystko. O serwisie znacznie lepiej świadczy to, na jak długo jest w stanie zatrzymać widza. W tym rankingu również Netflix jest niezaprzeczalnym liderem. Jego przeciętny użytkownik spędził w marcu ponad 5 godzin na oglądaniu filmów i seriali. Kolejne miejsca zajmują TVP (prawie 3,5 godziny) oraz Player (nieco ponad 3 godziny). Dla porównania dla HBO Max wynik to 1 godzina i 19 minut.

Przeczytaj także:

Serwisy VOD w Polsce – marzec 2022: 

  1. Netflix ma 14,028 mln użytkowników, którzy spędzili w serwisie średnio 5:05 godz.
  2. HBO Max ma 5,559 mln użytkowników, którzy spędzili w serwisie średnio 1:19 godz.
  3. Player ma 4,207 mln użytkowników, którzy spędzili w serwisie średnio 3:07 godz.
  4. Polsat Box Go ma 3,752 mln użytkowników, którzy spędzili w serwisie średnio 1:42 godz.
  5. TVP VOD ma 3,013 mln użytkowników, którzy spędzili w serwisie średnio 3:27 godz.
  6. CANAL+ ma 2,856 mln użytkowników, którzy spędzili w serwisie średnio 1:27 godz.
  7. CDA ma 2,856 mln użytkowników, którzy spędzili w serwisie średnio 45 min.
  8. Polsat Go 2,773 mln użytkowników, którzy spędzili w serwisie średnio 2:03 godz. 
  9. Amazon Prime Video ma 2,664 mln użytkowników, którzy spędzili w serwisie średnio 41 min.
  10. WP ma 2,284 mln użytkowników, którzy spędzili w serwisie średnio 54 min

A z których serwisów VOD ty obecnie korzystasz? 

Źródło: Wirtualnemedia, Gemius/PBI, informacja własna

Przeczytaj także:
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPrzyczyna katastrofy 10/04? “Przynajmniej dwie eksplozje”
Następny artykułVIII Niedziela Palmowa za nami. Fotorelacja