DirectX11 Renderer to modyfikacja do gry Harry Potter and the Philosopher’s Stone (w USA wypuszczonej jako Harry Potter and the Sorcerer’s Stone), której autorem jest darknovismc (Marcin Nowicki). Wykonał on kawał dobrej roboty i dalej rozwija projekt, dlatego warto wesprzeć go za pomocą PayPala.
Opis:
Zgodnie z tytułem, projekt wzbogaca grę Harry Potter and the Philosopher’s Stone o renderer bazujący na DirectX 11. Zapewnia to lepsza jakość grafiki i optymalizacji, jak również większą kompatybilność ze współczesnymi systemami operacyjnymi.
Zalet moda jest wiele. Zapewnia on m.in.:
- możliwość zabawy w rozdzielczości FullHD,
- obsługę Ambient Occlusion (ASSAO), co zapewnia bardziej realistyczne cienienie i efekty świetlne,
- funkcję Screen Space Reflection, symulującą lśniące powierzchnie odbijające światło,
- efekt HDR,
- teselację, czyli efekt zwiększający szczegółowość obiektów
- efekt Parallax Occlusion Mapping – zwiększający detale na teksturach blisko kamery.
- wsparcie dla nowych zestawów tekstur opracowywanych przez fanów.
Projekt opracował polski programista, któremu dzięki ciężkiej pracy w C++ przy użyciu DirectX11 API przez ponad rok udało się odświeżyć klasykę gier opartych na Unreal Engine 1.
Instrukcje:
1.Wypakuj archiwum.
2.Skopiuj zawartość uzyskanego w ten sposób folderu „common” do folderu „system” w miejscu zainstalowania gry. Jeśli miałeś wcześniejszą wersję moda to skasuj wpierw „d3d11drv” z folderu „system”.
3.Skopiuj zawartość folderu odpowiedniego dla Twojej gry (w tym przypadku „Harry Potter 1”) do folderu „system”
4.Jeśli uruchamiasz grę po raz pierwszy wybierz renderer DirectX 11. Alternatywnie możesz to zrobić przez konsolę w grze lub modyfikując w Notatniku plik .ini gry (znajdziesz go w folderze „System”), tak aby w sekcji „[Engine.Engine]” było:
GameRenderDevice=D3D11Drv.D3D11RenderDevice
5.Udaj się do folderu „system” i usuń pliki SoftDrv.dll,SoftDrv.int,D3DDrv.dll,D3DDrv.int
6. Otwórz w Notatniku plik „…/System/Default.uni” i w sekcji [Engine.Engine] zmień następujące linijki we wskazany sposób:
GameRenderDevice=D3D11Drv.D3D11RenderDevice
..
WindowedRenderDevice=D3D11Drv.D3D11RenderDevice
RenderDevice=D3D11Drv.D3D11RenderDevice
7. Skasuj plik HP.ini w „…Documents/Harry Poter”
8.Jeśli gra ma wydane jakieś odrębne mody z nowymi teksturami to instaluj je dopiero na samym końcu.
W razie problemów upewnij się, że masz zainstalowany pakiet Microsoft Visual Studio 2010 Redistributable x86..
- data aktualizacji: 4 stycznia 2021
- kategoria gry: Akcji
- rozmiar pliku: 860,5 KB
Niedziałające pliki prosimy zgłaszać na uwagi(at)gry-online.pl
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS