A A+ A++

DirectX11 Renderer to modyfikacja do gry Harry Potter and the Philosopher’s Stone (w USA wypuszczonej jako Harry Potter and the Sorcerer’s Stone), której autorem jest darknovismc (Marcin Nowicki). Wykonał on kawał dobrej roboty i dalej rozwija projekt, dlatego warto wesprzeć go za pomocą PayPala.

Opis:

Zgodnie z tytułem, projekt wzbogaca grę Harry Potter and the Philosopher’s Stone o renderer bazujący na DirectX 11. Zapewnia to lepsza jakość grafiki i optymalizacji, jak również większą kompatybilność ze współczesnymi systemami operacyjnymi.

Zalet moda jest wiele. Zapewnia on m.in.:

  1. możliwość zabawy w rozdzielczości FullHD,
  2. obsługę Ambient Occlusion (ASSAO), co zapewnia bardziej realistyczne cienienie i efekty świetlne,
  3. funkcję Screen Space Reflection, symulującą lśniące powierzchnie odbijające światło,
  4. efekt HDR,
  5. teselację, czyli efekt zwiększający szczegółowość obiektów
  6. efekt Parallax Occlusion Mapping – zwiększający detale na teksturach blisko kamery.
  7. wsparcie dla nowych zestawów tekstur opracowywanych przez fanów.

Projekt opracował polski programista, któremu dzięki ciężkiej pracy w C++ przy użyciu DirectX11 API przez ponad rok udało się odświeżyć klasykę gier opartych na Unreal Engine 1.

Instrukcje:

1.Wypakuj archiwum.

2.Skopiuj zawartość uzyskanego w ten sposób folderu „common” do folderu „system” w miejscu zainstalowania gry. Jeśli miałeś wcześniejszą wersję moda to skasuj wpierw „d3d11drv” z folderu „system”.

3.Skopiuj zawartość folderu odpowiedniego dla Twojej gry (w tym przypadku „Harry Potter 1”) do folderu „system”

4.Jeśli uruchamiasz grę po raz pierwszy wybierz renderer DirectX 11. Alternatywnie możesz to zrobić przez konsolę w grze lub modyfikując w Notatniku plik .ini gry (znajdziesz go w folderze „System”), tak aby w sekcji „[Engine.Engine]” było:

GameRenderDevice=D3D11Drv.D3D11RenderDevice

5.Udaj się do folderu „system” i usuń pliki SoftDrv.dll,SoftDrv.int,D3DDrv.dll,D3DDrv.int

6. Otwórz w Notatniku plik „…/System/Default.uni” i w sekcji [Engine.Engine] zmień następujące linijki we wskazany sposób:

GameRenderDevice=D3D11Drv.D3D11RenderDevice

..

WindowedRenderDevice=D3D11Drv.D3D11RenderDevice

RenderDevice=D3D11Drv.D3D11RenderDevice

7. Skasuj plik HP.ini w „…Documents/Harry Poter”

8.Jeśli gra ma wydane jakieś odrębne mody z nowymi teksturami to instaluj je dopiero na samym końcu.

W razie problemów upewnij się, że masz zainstalowany pakiet Microsoft Visual Studio 2010 Redistributable x86..

  • data aktualizacji: 4 stycznia 2021
  • kategoria gry: Akcji
  • rozmiar pliku: 860,5 KB

Niedziałające pliki prosimy zgłaszać na uwagi(at)gry-online.pl

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSUMMA LINGUAE S.A.: Zawarcie istotnej umowy na świadczenie usług typu Data Solutions for Artificial Intelligence
Następny artykułKolejny starosta z Wielkopolski zaszczepił się w grupie zero