Problem dotyczy dokładnie 199 349 motocykli wyprodukowanych w latach 2018-2022, przede wszystkim modeli turystycznych, w tym wariantów CVO, oraz trike. A usterka jest dość błaha i polega na tym, że światło stopu nie gaśnie mimo, że kierowca przestał już hamować. Taka sytuacja może mylić kierowców jadących z tyłu, a wtedy o wypadek nie trudno.
Polecamy: Jak powinna wyglądać odpowiednia damska kurtka motocyklowa?
Według amerykańskiego Departamentu Bezpieczeństwa Transportu (NHTSA) problem powinna rozwiązać aktualizacja oprogramowania sterującego światłami stopu. Informacja mówi, że problemy mogą się pojawić w motocyklach wyprodukowanych dokładnie pomiędzy 6 lipca 2018 r. a 23 czerwca 2022 r. Dzisiaj wiemy też, że wszystkie felerne modele wyjechały wyłącznie z jednej fabryki – York w Pensylwanii. W tych zakładach są produkowane motocykle, które trafiają na rynki Starego Kontynentu.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS