A A+ A++

Na ulicach Oleśnicy rowerzystów przybywa rokrocznie. Miasto buduje coraz więcej ścieżek rowerowych, od kilku lat działa system Oleśnicki Rower Miejski OLbike.  

“To bardzo dobra wiadomość, że mieszkańcy coraz częściej wybierają tańszą, ekologiczną i prozdrowotną formę transportu. Nie tylko drogi rowerowe są częścią infrastruktury rowerowej. Poza drogami rowerowymi potrzebne są również rowerowe miejsca parkingowe, które są bezpieczne i pozwolą mieszkańcom przechować oraz zaparkować swoje rowery. Nie każdy ma możliwość przechowania swojego roweru, a przez to jest wykluczony z korzystania z rowerowej infrastruktury”

– napisał w sieci Dawid Galik, mieszkaniec Oleśnicy.

I w związku z tą opinią zauważył, że “dobrym pomysłem są rowerowe hangary, które mogą uzupełnić brakująca infrastrukturę rowerową i jeszcze bardziej zachęcą oleśniczan do korzystania z rowerów!”. Zasugerował, aby Komisja Budżetu i Infrastruktury Rady Miasta pochyliła się nad tym tematem.

Hangary są bardzo popularne w Holandii, kraju, w którym istnieje wspaniała sieć ścieżek, a 17 milionów obywateli ma ok. 24 mln rowerów!

W Polsce hangary produkuje firma Sawo. Reklamuje je tak:

“Hangary rowerowe pozwalają trzymać rowery bezpiecznie i szczelnie. Boks rowerowy zamykany jest na kluczyk, w boksie montowane są stojaki rowerowe. Istnieje możliwość wykonania hangaru o dowolnym wymiarze. Hangar jest zabezpieczony przed korozją, może być pomalowany na dowolny kolor. Ścianki hangaru mogą mieć dowolne wykończenie. Istnieje możliwość wykonania dowolnej grafiki lub logo, nazwy miasta na ściance boksu rowerowego”.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułStatki pod rosyjską banderą wiozą ukraińskie zboże do Syrii!
Następny artykułKamień: ta wystawa wywołuje emocje i wspomnienia