Na ulicach Oleśnicy rowerzystów przybywa rokrocznie. Miasto buduje coraz więcej ścieżek rowerowych, od kilku lat działa system Oleśnicki Rower Miejski OLbike.
“To bardzo dobra wiadomość, że mieszkańcy coraz częściej wybierają tańszą, ekologiczną i prozdrowotną formę transportu. Nie tylko drogi rowerowe są częścią infrastruktury rowerowej. Poza drogami rowerowymi potrzebne są również rowerowe miejsca parkingowe, które są bezpieczne i pozwolą mieszkańcom przechować oraz zaparkować swoje rowery. Nie każdy ma możliwość przechowania swojego roweru, a przez to jest wykluczony z korzystania z rowerowej infrastruktury”
– napisał w sieci Dawid Galik, mieszkaniec Oleśnicy.
I w związku z tą opinią zauważył, że “dobrym pomysłem są rowerowe hangary, które mogą uzupełnić brakująca infrastrukturę rowerową i jeszcze bardziej zachęcą oleśniczan do korzystania z rowerów!”. Zasugerował, aby Komisja Budżetu i Infrastruktury Rady Miasta pochyliła się nad tym tematem.
Hangary są bardzo popularne w Holandii, kraju, w którym istnieje wspaniała sieć ścieżek, a 17 milionów obywateli ma ok. 24 mln rowerów!
W Polsce hangary produkuje firma Sawo. Reklamuje je tak:
“Hangary rowerowe pozwalają trzymać rowery bezpiecznie i szczelnie. Boks rowerowy zamykany jest na kluczyk, w boksie montowane są stojaki rowerowe. Istnieje możliwość wykonania hangaru o dowolnym wymiarze. Hangar jest zabezpieczony przed korozją, może być pomalowany na dowolny kolor. Ścianki hangaru mogą mieć dowolne wykończenie. Istnieje możliwość wykonania dowolnej grafiki lub logo, nazwy miasta na ściance boksu rowerowego”.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS