A A+ A++

Zdecydowanie tak, ponieważ słuchamy naszych klientów i analizujemy zmiany trendów. Aplikacja DPD Mobile ma już dwa lata i wygląda teraz zupełnie inaczej niż jej pierwsze wersje. Kilka lat temu były wątpliwości, czy aplikacje mobilne to kierunek, w którym pójdzie rozwój – przeżywaliśmy swego rodzaju trend „antyaplikacyjny”, gdy ludzie zauważali, że zbyt duża liczba aplikacji zaczyna im przeszkadzać, dlatego zaczęli sprzątać na smartfonach. Wtedy sklepy internetowe wprowadziły nowe wersje swoich stron, aby dobrze wyglądały na telefonach, najczęściej stosując technologię responsive web design. Jednak natywne aplikacje mobilne, poprzez zaoferowanie innej klasy UX i poprzez wygodę, zachęcając do zakupów, powstrzymały trend ich usuwania. Obecnie użytkownicy mają ich wiele, bo dzięki nim mogą coś zyskać. Tak jak w przypadku DPD Mobile otrzymują dostęp do najlepszych krajowych i międzynarodowych usług kurierskich. Dosłownie za pomocą trzech kliknięć użytkownicy mogą otrzymać najlepszą ofertę na dostawę swojej paczki w dowolne miejsce. Dzięki naszemu rozwiązaniu usługi kurierskie są na wyciągnięcie kciuka – wygodnie, elastycznie i w doskonałej cenie. 

 

Ile macie pobrań?

Mamy już blisko 4 mln pobrań aplikacji, bardzo cieszymy się z tego wyniku. Co więcej, dynamika pobrań cały czas rośnie wraz z coraz lepszymi doświadczeniami z korzystania z naszych usług za pomocą aplikacji. Z naszej aplikacji szczególnie chętnie korzystają użytkownicy platform społecznościowych, którzy np. cenią sobie trend dawania rzeczom drugiego życi … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZdrowy styl życia na Teneryfie: Joga, wellness i spa
Następny artykułEksperci: bez transformacji energetycznej Polska traci 9 mld zł rocznie