Zdecydowanie tak, ponieważ słuchamy naszych klientów i analizujemy zmiany trendów. Aplikacja DPD Mobile ma już dwa lata i wygląda teraz zupełnie inaczej niż jej pierwsze wersje. Kilka lat temu były wątpliwości, czy aplikacje mobilne to kierunek, w którym pójdzie rozwój – przeżywaliśmy swego rodzaju trend „antyaplikacyjny”, gdy ludzie zauważali, że zbyt duża liczba aplikacji zaczyna im przeszkadzać, dlatego zaczęli sprzątać na smartfonach. Wtedy sklepy internetowe wprowadziły nowe wersje swoich stron, aby dobrze wyglądały na telefonach, najczęściej stosując technologię responsive web design. Jednak natywne aplikacje mobilne, poprzez zaoferowanie innej klasy UX i poprzez wygodę, zachęcając do zakupów, powstrzymały trend ich usuwania. Obecnie użytkownicy mają ich wiele, bo dzięki nim mogą coś zyskać. Tak jak w przypadku DPD Mobile otrzymują dostęp do najlepszych krajowych i międzynarodowych usług kurierskich. Dosłownie za pomocą trzech kliknięć użytkownicy mogą otrzymać najlepszą ofertę na dostawę swojej paczki w dowolne miejsce. Dzięki naszemu rozwiązaniu usługi kurierskie są na wyciągnięcie kciuka – wygodnie, elastycznie i w doskonałej cenie.
Ile macie pobrań?
Mamy już blisko 4 mln pobrań aplikacji, bardzo cieszymy się z tego wyniku. Co więcej, dynamika pobrań cały czas rośnie wraz z coraz lepszymi doświadczeniami z korzystania z naszych usług za pomocą aplikacji. Z naszej aplikacji szczególnie chętnie korzystają użytkownicy platform społecznościowych, którzy np. cenią sobie trend dawania rzeczom drugiego życi … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS