A A+ A++

Zależy nam na dobru najemców, na tym, by był tu prowadzony handel – mówi Nina Ryszka-Olbrychowska, wiceprzewodnicząca rady nadzorczej Ptak SA. – Pozyskujemy klientów z zagranicy: 40 osób dzwoni codziennie i pozyskuje nowych klientów hurtowych.

To odpowiedź zarządu Centrum Hurtowego Ptak na zarzuty części najemców, którzy skarżą się na utrudnienia w prowadzeniu działalności. Mają pretensje o to, że zostały zamontowane szlabany wjazdowe, są stosowane różne stawki czynszu i wzory umów. W ostatnich tygodniach odbyły się tu dwa protesty części najemców.

– Ogrodziliśmy centrum dla bezpieczeństwa, parking jest bezpłatny dla wszystkich zarejestrowanych posiadaczy karty klienta hurtowego – zaznacza Nina Ryszka-Olbrychowska. – Dla klientów detalicznych dostępne są bezpłatne parkingi na terenie centrum: przy Aldi, Polrosie oraz ul. Tuszyńskiej i w okolicach apteki przy Hali Północnej. Odkąd wjazd jest rejestrowany, zmniejszyła się liczba kradzieży pojazdów, towarów z busa i torebek kobietom.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułStarostwo w Mikołajki pamiętało również o potrzebujących
Następny artykuł“Norwid” z czwartą z rzędu porażką w PlusLidze. Lwowianie za mocni