A A+ A++

Różnego rodzaju cross-promocje oraz kolaboracje nie są niczym nowym w świecie popkultury – również w zaliczanej do niej branży gier wideo. Co jakiś czas możemy obserwować owoce takich działań. Jeszcze przecież dziś pisaliśmy dla Was o zegarku, który powstał we współpracy firmy Blonie oraz CD Projekt RED. Bardzo popularne są także kolaboracje z markami modowymi – na przykład z Adidasem.

Teraz natomiast dostaliśmy coś, co jest wciąż rzadkością. Microsoft zdecydował się nawiązać współpracę z firmą Swarovski, która znana jest z biżuterii! Celem jest oczywiście celebrowanie dwudziestolecia marki Halo, które przypadało na ubiegły miesiąc. Przedmiotem jest natomiast kultowy już hełm Master Chiefa, który wykonany został z “litego kawałka kryształowego szkła i czegoś, co wygląda jak pozłacany, fasetowany wizjer” (powołując się na serwis GamesRadar).

Niestety obecnie nie ma możliwości zakupu tak cennego skarbu, a jedyną opcją jest zapisać się na oficjalnej stronie, być mieszkańcem Stanów Zjednoczonych (akcja dotyczy obecnie wyłącznie tamtych rejonów) i spróbować wygrać jeden z 117 pięknych skarbów.

Co ciekawe, formularz zgłoszeniowy zawiera pytanie, czy zainteresowani byliby chętni na zakup takiego przedmiot oraz jakie inne marki związane z grami chcieliby zobaczyć w świecie biżuterii Swarovskiego. Szykuje się więcej podobnych kolaboracji?

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułHBO GO: Filmowe i serialowe premiery VOD na 1 – 14 grudnia 2021. W repertuarze m.in. Godzilla vs Kong oraz Mortal Kombat (2021)
Następny artykułArchimandryta Fasiolo: Papież da nowy impuls ekumenizmowi w Grecji