Od wczoraj możecie zapoznać się z naszymi wrażeniami z Halo Infinite. Miałem okazję grać na Xboksach Series X|S i te platformy będą znacznie sensowniejszym wyborem od Xboksa One. Dziennikarze z Wielkiej Brytanii zajęli się dokładnym sprawdzeniem gry i potwierdzają, że najnowsza pozycja 343 Industries oferuje rozgrywkę w nawet 120 klatkach na sekundę, ale przynajmniej aktualnie (to tylko techniczna alfa) większą płynność otrzymamy na Xboksie Series S.
Halo Infinite na Xboksie Series X celuje w 4K w trybie 60Hz, ale w przypadku 120Hz (ustawienie w menu konsoli) otrzymujemy rozgrywkę w około 1440p – z okazjonalnymi spadkami do 1080p. Na XSS w 60 fps możemy liczyć na rozdzielczość 1080p, ale w 120 klatkach już tylko na 900-540p.
Znacznie gorzej sytuacja wygląda na Xboksie One i Xboksie One S, ponieważ gracze nie tylko otrzymają 30 klatek na sekundę, to dynamiczna rozdzielczość spada do 540p, a dodatkowo deweloperzy usunęli część efektów czy też nawet zdecydowano się zredukować cienie. Trudno jednak powiedzieć, jak w Halo Infinite będzie prezentować się znacznie bardziej wymagająca pod względem grafiki kampania, która może wymęczyć poprzednią generację.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS