A A+ A++

Halo Infinite to projekt, na który zdają się oczekiwać wszyscy fani Xboksa. Świetnie pokazuje to niedawne zamieszanie z Edycją Kolekcjonerską, która wyprzedała się zanim… Microsoft zdążył ją choćby zaprezentować. Co więcej, każdy kolejny materiał z gry fantastycznie pokazuje, jak wiele pracy włożono w rozwój projektu przez miniony rok – zwiastuny i nagrania rozgrywki wypadają kapitalnie.

Niedawno dwóch członków załogi z 343 Industries – Chris Blohm oraz Jerry Hook udzielili bardzo interesującego wywiadu dla portalu IGN, w którym poruszyli kwestie Przepustki Bojowej. Mówimy więc o elemencie, który już w założeniach wywołuje sporo kontrowersji, przez fakt, iż trzeba za niego płacić dodatkowe pieniądze. Projektanci zdradzili nam, jaką cenę przyjdzie nam wydać tym razem.

Będzie to 10 dolarów. I jak wspomniał Jerry Hook – twórcy dołożyli wszelkich starań, aby gracz “wydając 10 dolarów, miał wrażenie, że to do niego wraca”. W owym stwierdzeniu chodzi o formę Przepustki Bojowej, z jaką będziemy mieli do czynienia. Jak się okazuje, będzie ona permanentna. 343 Industries chce uniknąć wypalania graczy koniecznością wchodzenia codziennie, aby robić limitowane wyzwania. Każdy powrót ma być objawem ekscytacji, a nie konieczności. Brzmi dobrze – czekamy na obraz w praktyce.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułEternals to amerykańskie „Dlaczego ja?” bez dokumentalnych wstawek – recenzja
Następny artykułBędą nowinki techniczne w strefie płatnego parkowania