A A+ A++

Robin Walker pracujący nad spin-offem Half-Life miał rację i jego słowa ziściły się w kilka dni po premierze. Efekt nie jest idealny, posiada wiele niedoróbek. Ale to już dobra podstawa do późniejszych prac.

Pewnie w relatywnie krótkim czasie zdolni fani Half-Lifa poprawią pierwotną koncepcję modyfikacji lub napiszą kolejną od podstaw i przeniosą we w pełni grywalnej formie Half-Life: Alyx z gogli VR do tradycyjnego świata monitora, myszki i klawiatury.

Wiele pracy przed społecznością

Na razie mod to bardziej pokaz możliwości niż realne oddanie rozgrywki w ręce entuzjastów bez hedsetów VR złaknionych Alyx. Śledząc źródła, można spostrzec, że pierwotnie mod został wykonany przez Dylana Manna, ale później autor z kanału Unreal Academy dodał od siebie nieco więcej pracy i także zaczął doskonalić rozwiązanie.

Niestety są problemy z poruszaniem się, brakiem normalnego widoku broni czy częścią obiektów, które nie są interaktywne. Ciekawe ile czasu przyjdzie nam czekać, aby dostać w pełni dopracowany sposób na rozgrywkę bez VR. W opisie filmu Unreal Academy na YouTube można zaznajomić się z opisem działania moda i zobaczyć linki do pobrania niezbędnych plików.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMarina Łuczenko wygina się na TikToku i straszy nowym pomysłem biznesowym: “Będę robić takie dresy, jeżeli wam się podobają”
Następny artykułNie ma czegoś takiego, jak czysty tekst. Podrobione emoji