Robin Walker pracujący nad spin-offem Half-Life miał rację i jego słowa ziściły się w kilka dni po premierze. Efekt nie jest idealny, posiada wiele niedoróbek. Ale to już dobra podstawa do późniejszych prac.
Pewnie w relatywnie krótkim czasie zdolni fani Half-Lifa poprawią pierwotną koncepcję modyfikacji lub napiszą kolejną od podstaw i przeniosą we w pełni grywalnej formie Half-Life: Alyx z gogli VR do tradycyjnego świata monitora, myszki i klawiatury.
Wiele pracy przed społecznością
Na razie mod to bardziej pokaz możliwości niż realne oddanie rozgrywki w ręce entuzjastów bez hedsetów VR złaknionych Alyx. Śledząc źródła, można spostrzec, że pierwotnie mod został wykonany przez Dylana Manna, ale później autor z kanału Unreal Academy dodał od siebie nieco więcej pracy i także zaczął doskonalić rozwiązanie.
Niestety są problemy z poruszaniem się, brakiem normalnego widoku broni czy częścią obiektów, które nie są interaktywne. Ciekawe ile czasu przyjdzie nam czekać, aby dostać w pełni dopracowany sposób na rozgrywkę bez VR. W opisie filmu Unreal Academy na YouTube można zaznajomić się z opisem działania moda i zobaczyć linki do pobrania niezbędnych plików.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS