A A+ A++

2. Rozkoszne rozrywki

Konsumenci szukają ucieczki od codziennego stresu i niepokoju, aby oderwać się od tego, co przyziemne. Około 29 proc. z nich byłoby zadowolonych, gdyby marki śledziły ich emocje i personalizowały doświadczenia zgodnie z ich nastrojami. 73 proc. osób zmagających się ze stresem i niepokojem stwierdziło, że kwestie te mają umiarkowany lub poważny wpływ na ich codzienne życie. Natomiast 55 proc. badanych zadeklarowało, że robi zakupy w sklepach, które tworzą angażujące doświadczenia. Co to dla biznesu oznacza? Że marki, które znajdą okazje do rozpieszczania klientów, zbudują z nimi silne więzi.

Przeczytaj też: 10 globalnych trendów, które najmocniej wpłyną na zachowania konsumentów w 2023 r.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTragiczny Pożar w Zapędowie: Nie Żyje Starszy Mężczyzna
Następny artykułJuż dziś wielki finał Black Friday w salonie Media Markt Kalisz! Kupuj! Nie trać okazji!