2. Rozkoszne rozrywki
Konsumenci szukają ucieczki od codziennego stresu i niepokoju, aby oderwać się od tego, co przyziemne. Około 29 proc. z nich byłoby zadowolonych, gdyby marki śledziły ich emocje i personalizowały doświadczenia zgodnie z ich nastrojami. 73 proc. osób zmagających się ze stresem i niepokojem stwierdziło, że kwestie te mają umiarkowany lub poważny wpływ na ich codzienne życie. Natomiast 55 proc. badanych zadeklarowało, że robi zakupy w sklepach, które tworzą angażujące doświadczenia. Co to dla biznesu oznacza? Że marki, które znajdą okazje do rozpieszczania klientów, zbudują z nimi silne więzi.
Przeczytaj też: 10 globalnych trendów, które najmocniej wpłyną na zachowania konsumentów w 2023 r.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS