A A+ A++

BAODING, Chiny, 5 grudnia 2022 r. /PRNewswire/ — 2 grudnia koncern GWM organizował w Bangkoku w Tajlandii międzynarodową konferencję zatytułowaną ONE GWM • LIGHT THE WORLD. GWM zaprezentował globalne działania na rzecz budowania marki i planowania produktów, a także wyjaśnił swoją strategię marki.

W imprezie uczestniczyło ponad 200 dystrybutorów z ponad 50 krajów i regionów, takich jak Australia, GCC i ASEAN.

Mu Feng, prezes GWM, poinformował międzynarodowych partnerów o założeniach nowej strategii marki, zgodnie z którą będzie ona rozwijać kanały klastrowe i globalne pojedyncze produkty – tzw. big single, wokół koncepcji „JEDEN GWM”. Jednocześnie koncern zwiększy inwestycje w badania i rozwój w oparciu o ekosystem nawiązujący do leśnego, co pozwoli przyspieszyć transformację marki w ogólnoświatową inteligentną spółkę technologiczną i zbudować międzynarodowy układ obiektów badawczo-rozwojowych.

GWM kontynuował wzrost na rynkach zagranicznych nawet w okresie powracających pandemii i niedoborów mikroprocesorów. W październiku 2022 r. całkowita wielkość sprzedaży za granicą przekroczyła 20 tys. sztuk, co oznacza wzrost o 49,6% w skali roku. Od stycznia do października łączna sprzedaż koncernu przekroczyła 130 tys. sztuk, przy wzroście o 18,6% w skali roku, potwierdzając rosnącą siłę marki na rynku globalnym.

GWM zaprezentował już szeroką gamę nowych produktów wykorzystujących odnawialne źródła energii na świecie, dowodząc swojej czołowej pozycji w dziedzinie pojazdów inteligentnych i wykorzystujących nową energię, a także konsolidując światowe wpływy nowych produktów energetycznych firmy. Obierając kurs na przyszłe ewolucje nowych modeli elektrycznych, będzie również wprowadzać zaawansowane produkty inteligentne i zasilane nowymi źródłami energii, które odpowiadają zapotrzebowaniu użytkowników na ekologiczne podróże na rynku międzynarodowym.

Dokładnie rozumiejąc potrzeby konsumentów, GWM będzie podnosił poziom satysfakcji wśród globalnych użytkowników, wprowadzając innowacje w kategoriach produktów i marketingu. Według Parkera Shi, wiceprezesa GWM, marka planuje zainwestować dodatkowe środki w działania, takie jak festiwale dla fanów, targi samochodowe i marketing oparty na grach sportowych, a także jeszcze silniej zaangażować się w rynki różnych kategorii z dziesiątkami pojazdów swoich pięciu głównych marek, a mianowicie HAVAL, TANK, PICKUP, WEY i ORA. W ten sposób spółka ma nadzieję zwiększyć swoją atrakcyjność dla kolejnych potencjalnych użytkowników.

Podczas imprezy przedstawiciel GWM Thailand podzielił się miejscowymi doświadczeniami oddziału związanymi z udanymi przedsięwzięciami. Dzięki wyjątkowemu modelowi operacyjnemu, który łączy działania online z offline w celu zebrania informacji i doświadczeń na miejscu, wraz z usługą typu „od drzwi do drzwi”, proces zakupu samochodu staje się prostszy. Ta nowa ekologiczna ścieżka filii stała się wzorem dla skutecznego działania GWM na rynkach zagranicznych.

Wspierany przez zaawansowane technologie, koncern GWM zdecydowanie przyspieszy ekspansję zagraniczną, promując swoje produkty, technologie, usługi i pozostałe rozwiązania wzdłuż całego łańcucha przemysłowego, które zostaną wprowadzone na rynki międzynarodowe. W miarę jak marka będzie budować ogólnoświatowe wpływy, we współpracy ze swoimi dystrybutorami na całym świecie będzie zaspokajać potrzeby międzynarodowych użytkowników.

Zdjęcia – https://mma.prnewswire.com/media/1960729/WechatIMG8406.jpg  

Źródło: GWM

Źródło informacji: PR Newswire

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNiezwykła inteligencja sójek. Posiadają “ludzką” cechę
Następny artykułTrener psów tropiących K9 Ryder Creed wpada w pułapkę. Czy profilerka Maggie O’Dell zdoła go uratować? Polska premiera “Czerwonego śniegu” Alex Kavy – już w Polsce!