Kurs akcji Red Carpet Media Group spadł we wtorkowym debiucie na rynku NewConnect o 43,3 proc. do 51 zł.
Do alternatywnego systemu obrotu trafiło 415.000 akcji serii A oraz 50.000 akcji serii B.
W I i II kwartale 2022 r. spółka osiągnęła przychody w wysokości ponad 3,9 mln zł, a wynik netto to ponad 1,4 mln zł.
W pierwszym półroczu 2022 r. w związku ze spadkiem liczby subskrybentów programów spółki w USA i Kanadzie przychody uzyskiwane od zagranicznych platform telewizyjnych istotnie spadły i stanowiły 42,7 proc. przychodów, przy wzroście przychodów z tytułu reklamy (41,5 proc.) i produkcji materiałów wideo (15,8 proc.).
W 2021 r. dominujący udział w przychodach spółki ze sprzedaży miały opłaty dystrybucyjne uzyskiwane od operatorów platform telewizyjnych w USA – 73 proc. przychodów.
Spółka zajmuje się produkcją oraz rozpowszechnianiem w sieciach telekomunikacyjnych programów telewizyjnych o tematyce filmowo-serialowo-popkulturowej oferowanych do dystrybucji w Polsce bezpłatnie i utrzymujących się z wpływów reklamowych, a także w USA i Kanadzie dla Polonii w modelu streamingowym IPTV. 31 maja 2022 r. spółka uruchomiła własną platformę VOD o nazwie „RED GO”, zapewniającą obecnie dostęp do 650 pozycji serialowo – filmowych.
Red Carpet Media Group jest 377. spółką notowaną na NewConnect oraz 11. debiutem na tym rynku w 2022 roku. (PAP Biznes)
alk/ ana/
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS