Wszyscy czekamy na kolejne next-genowe produkcje, które zachwycą nas nowoczesną grafiką (jak Ratchet & Clank: Rift Apart), ale warto zwracać też uwagę na starsze tytuły aktualizowane przez twórców.
Ostatnio next-genowych aktualizacji doczekały się kolejne dwa tytuły – Shadow of the Tomb Raider oraz Sniper Elite 4. Autorzy tych gier przygotowali usprawnienia techniczne zarówno pod kątem PlayStation 5, jak i Xboksów Series X|S. Na obu konsolach nowej generacji wyglądają teraz lepiej i działają płynniej.
Shadow of the Tomb Raider i Sniper Elite 4 to kolejne gry ulepszone pod kątem konsol PlayStation 5 i Xbox Series X. Gracze mogą liczyć na rozdzielczość 4K, 60 klatek na sekundę oraz skrócone czasy ładowania.
Shadow of the Tomb Raider od teraz działa w rozdzielczości 4K i w 60 FPS także na PlayStation 5. Wcześniej podobnymi parametrami mogli cieszyć się jedynie posiadacze pecetów oraz Xboksów Series X (ci drudzy za sprawą funkcji FPS Boost). To miła niespodzianka dla osób, które jeszcze nie grały w trzecią odsłonę najnowszej trylogii o Larze Croft. Square Enix ani Eidos Montreal nie zapowiadali ulepszenia dla konsol nowej generacji.
Shadow of the Tomb Raider – recenzja. Udana randka z Larą?
Podobnej aktualizacji doczekał się Sniper Elite 4 w wersji na PlayStation 5 oraz Xbox Series X. Gra nie tylko działa teraz w rozdzielczości 4K oraz w 60 klatkach na sekundę, ale także może pochwalić się krótszymi czasami ładowania. Przypomnijmy, że gracze opłacający od dłuższego czasu usługę PlayStation Plus powinni mieć ją w swoich bibliotekach. W sierpniu 2019 roku trafiła do oferty obok WipEout Omega Collection.
Shadow of the Tomb Raider miał premierę w 2018 roku i zdobył w portalu Metacritic średnią ocen 8,2/10 (wersja na Xbox One). Sniper Elite 4 to produkcja z 2017 roku, oceniana średnio na 8,1/10 (także wersja na Xbox One).
Zobacz także:
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS