A A+ A++

Do agencji badawczej Annalect (Grupa OMD), której liderką jest Alicja Miklaszewska – Kowalczuk, dołączyły dwie ekspertki: Agata Charzyńska oraz Natalia Makuła. W zespole utworzono także nowe stanowisko Lead of Data Science, które objęła Marta Jasiewicz – Badowska. Kluczowym zadaniem rozbudowanego zespołu Annalect jest rozszerzenie wachlarza realizowanych projektów badawczych w obszarze analitycznym oraz wdrożenie nowoczesnych algorytmów służących do oceny efektywności kampanii mediowych.

– Skuteczne dotarcie do konsumenta, zdobycie jego uwagi oraz dostarczanie usług
i produktów, które spełnią jego oczekiwania, to kluczowe wyzwania współczesnych marketerów. Niesie to za sobą oczywisty wzrost w zapotrzebowaniu na działania
z obszaru analityki danych. Koncentracja na udoskonalaniu oferty badawczo-analitycznej oraz wdrożenie nowoczesnych rozwiązań oraz zaawansowanych algorytmów, pozwoli nam jeszcze szybciej reagować na potrzeby naszych klientów, a co za tym idzie, podnosić skuteczność i precyzyjność w dotarciu do konsumentów. – komentuje Alicja Miklaszewska – Kowalczuk, Managing Director w Annalect.

Wzmocnienie obszaru data science jest odpowiedzią Grupy OMD na zmieniające się potrzeby marketerów. Zadaniem zespołu Annalect jest dostarczanie klientom komplementarnego wsparcia w zakresie analizy danych, technologii ich przetwarzania oraz strategii rozwoju produktów i usług. W swoich realizacjach agencja wykorzystuje klasyczne i zaawansowane metody badawcze i analityczne, ze szczególnym uwzględnieniem modelowania matematycznego przy pomocy statystyki bayesowskiej. W swojej codziennej pracy używa technik uczenia maszynowego z nadzorem i bez nadzoru. Posługuje się narzędziami klasy BI (business intelligence), by uzyskaną wiedzę o procesie przekazać w lekkiej i zrozumiałej formie.

Marta Jasiewicz – Badowska, Lead Data Scientist. Absolwentka Matematyki na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza. Posiada doświadczenie w zakresie analityki, które nabywała pracując jako Commercial Analyses Manager w koncernie farmaceutycznym Apotex Inc. oraz w Aurovitas Pharma Polska na stanowisku Data Science Manager. Prelegentka na wielu sektorowych konferencjach. Najważniejsze z nich to: The 6th Workshop Advanced Analytics And Data Science, Qlik Analytics Tour, SAS dla Administratorów i Praktyków – Klasyczny Credit Scoring w Nieklasycznych Zastosowaniach oraz IX Field Force & Sales Excellence for Pharma. W Annalect zajmuje się współpracą z kluczowymi klientami agencji oraz odpowiada za opracowanie i implementację innowacyjnych rozwiązań analitycznych na potrzeby wszystkich obsługiwanych marek.Grupa OMD rozwija obszar data science! Badania Agata Charzynska OMD Annalect scaledDr Agata Charzyńska, Data Science Manager. Absolwentka Matematyki oraz Dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim. W 2018 roku ukończyła studia doktoranckie w Instytucie Podstaw Informatyki Polskiej Akademii Nauk, otrzymując tytuł Doktora Nauk Matematycznych. Ekspertka w dziedzinie statystyki. Przed dołączeniem do Annalect pracowała jako statystyk w Instytucie Biologii Doświadczalnej PAN, Instytucie Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej PAN oraz w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego. W Annalect odpowiada za obsługę projektów z zakresu analityki predykcyjnej oraz consulting w obszarze CRM.Grupa OMD rozwija obszar data science! Badania Natalia Makula OMD Annalect scaledNatalia Makuła, Data Science Manager. Absolwentka Matematyki na Uniwersytecie Warszawskim. Specjalizuje się w statystycznej analizie danych. Swoją karierę rozpoczynała w sektorze bankowym jako Specjalista w Departamencie Ryzyka Banku Millennium w Zespole Modelowania Ryzyka. W Annalect odpowiada za projekty z obszaru MMM oraz rozwój narzędzi w obszarze atrybucji zarówno digitalowej, jak i omnichannelowej.

O Grupie OMD:

Annalect: należąca do OMD Group analityczno-badawcza jednostka wyspecjalizowana w obszarze data science. Agencja dostarcza wszystkim klientom Grupy komplementarnego wsparcia w zakresie analizy danych, technologii ich przetwarzania oraz consultingu analitycznego.

OMD Group jedna z wiodących grup mediowych w Polsce. Tworzy ją ponad 200 ekspertów, którzy dzięki kolektywnej kulturze pracy, doskonałej znajomości branży, dostępowi do nowatorskich narzędzi oraz codziennej optymalizacji, dostarczają swoim klientom skuteczne rozwiązania, które nie tylko rozwijają ich biznes, ale wyznaczają trendy na rynku reklamowym.

Do OMD Group w Polsce należą:

  • OMD: jest częścią największej i najczęściej nagradzanej sieci agencji mediowych na świecie. Specjalizuje się w omnichannelowych strategiach komunikacyjnych oraz innowacyjnym wykorzystaniu mediów digital. Regularnie nagradzana za realizację najbardziej skutecznych strategii mediowych w Polsce.
  • Resolution: agencja performance, która wspiera rozwój biznesu klientów dzięki efektywnemu zarządzaniu kanałami online, realizacji KPI sprzedażowych i leadowych, optymalizacji stron docelowych oraz pogłębionej analityce.
  • Fuse: jednostka specjalizująca się w opracowywaniu i realizacji specjalnych projektów marketingowych. Dzięki doświadczonemu zespołowi ekspertów oraz bogatemu doświadczeniu, oferuje klientom OMD Group innowacyjne działania z obszarów: branded content, event, partnership, sponsoring, influencer marketing oraz gaming i e-sport.
  • Tribal Media: dzięki łączeniu kompetencji agencji reklamowej z mediowym zapleczem Grupy OMD, Tribal Media oferuje swoim klientom kompleksowe usługi marketingowe, od brandingu i kreacji audiowizualnej, po projektowanie serwisów internetowych oraz aplikacji.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNegocjacje Ukrainy z Rosją? Zełenski stawia warunek
Następny artykułA4: zmęczony kierowca wjechał w separatory, jest ranny