A A+ A++

GreenWay Polska zawiesza opłaty

10.04.2020r. 07:28


Z uwagi na trudną sytuację klientów i partnerów biznesowych, GreenWay czasowo zawiesza niektóre opłaty za świadczone usługi. Dotyczy to miesięcznych abonamentów dla klientów usług ładowania korzystających z pakietów Energia Plus i Max oraz opłat za zarządzanie stacjami w branży hotelarskiej i gastronomicznej.


GreenWay zwraca uwagę, że w czasie pandemii ruch samochodowy jest znacznie mniejszy, co powoduje istotne ograniczenie popytu na usługi ładowania. Sytuacja ta ma także wpływ na partnerów biznesowych spółki m.in. takich jak hotele i restauracje, którym firma dostarczyła stacje ładowania oraz świadczy usługi ich zarządzania. Część z tych obiektów jest obecnie zamknięta, a hotelarze i restauratorzy starają się wszelkimi sposobami ratować swoje biznesy.

Spółka podkreśla, że wspiera akcję #zostańwdomu i chce jednocześnie wspierać swoich klientów i partnerów biznesowych w tym trudnym czasie. Dlatego GreenWay podjął decyzję o zniesieniu w kwietniu miesięcznych opłat za subskrypcję usług ładowania dla wszystkich klientów posiadających na koniec marca pakiet Energia Plus oraz Energia Max. Pakiety te umożliwiają korzystanie z usług ładowania po niższych cenach jednostkowych po uiszczeniu miesięcznej opłaty subskrypcyjnej (odpowiednio w wysokości 39,99 i 99,99 zł). Dodatkowo firma, chcąc pomóc swoim klientom z branży hotelarskiej i gastronomicznej, zaprzestała na okres epidemii pobierania miesięcznych opłat za usługi w zakresie zarządzania stacjami ładowania włączonymi do sieci GreenWay i należącymi do podmiotów z tych branż.

– Akcja #zostańwdomu wpływa na nasze codzienne życie. Przeniesienie pracy z biura do domu spowodowało ograniczenie w przemieszczaniu się samochodami, a co za tym idzie, zapotrzebowanie na korzystanie ze stacji ładowania zmalało mówi Rafał Czyżewski, Prezes GreenWay Polska. – Część z naszych partnerów biznesowych przechodzi przez bardzo trudny okres. Chcemy im pomóc i okazać dzięki temu swoją wdzięczność za lojalność i bycie razem w tym trudnym czasie. Stąd decyzja o czasowym wstrzymaniu pobierania niektórych opłat. Wierzymy, że dzięki wzajemnemu wsparciu i zrozumieniu, z obecnej sytuacji wyjdziemy wszyscy jeszcze silniejsi, a nasza współpraca będzie mocniejsza niż dotąd – dodaje prezes

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBaranina – niedoceniany rodzaj mięsa. Dlaczego warto ją jeść?
Następny artykułPlebiscyt Supermiasta. Te inwestycje i wydarzenia zmieniły miasta regionu [GŁOSOWANIE]