GreenWay Polska zawiesza opłaty
10.04.2020r. 07:28
Spółka podkreśla, że wspiera akcję #zostańwdomu i chce jednocześnie wspierać swoich klientów i partnerów biznesowych w tym trudnym czasie. Dlatego GreenWay podjął decyzję o zniesieniu w kwietniu miesięcznych opłat za subskrypcję usług ładowania dla wszystkich klientów posiadających na koniec marca pakiet Energia Plus oraz Energia Max. Pakiety te umożliwiają korzystanie z usług ładowania po niższych cenach jednostkowych po uiszczeniu miesięcznej opłaty subskrypcyjnej (odpowiednio w wysokości 39,99 i 99,99 zł). Dodatkowo firma, chcąc pomóc swoim klientom z branży hotelarskiej i gastronomicznej, zaprzestała na okres epidemii pobierania miesięcznych opłat za usługi w zakresie zarządzania stacjami ładowania włączonymi do sieci GreenWay i należącymi do podmiotów z tych branż.
– Akcja #zostańwdomu wpływa na nasze codzienne życie. Przeniesienie pracy z biura do domu spowodowało ograniczenie w przemieszczaniu się samochodami, a co za tym idzie, zapotrzebowanie na korzystanie ze stacji ładowania zmalało mówi Rafał Czyżewski, Prezes GreenWay Polska. – Część z naszych partnerów biznesowych przechodzi przez bardzo trudny okres. Chcemy im pomóc i okazać dzięki temu swoją wdzięczność za lojalność i bycie razem w tym trudnym czasie. Stąd decyzja o czasowym wstrzymaniu pobierania niektórych opłat. Wierzymy, że dzięki wzajemnemu wsparciu i zrozumieniu, z obecnej sytuacji wyjdziemy wszyscy jeszcze silniejsi, a nasza współpraca będzie mocniejsza niż dotąd – dodaje prezes
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS