Grecka Narodowa Organizacja
Turystyczna (Greek National Tourism Organization, GNTO) stworzyła
spot reklamowy, w którym pokazuje dzieciom, jak mogą spędzić
wakacje w jej kraju.
Przewodnikiem dzieci jest pękata
grecka amfora. Wśród atrakcji, które im pokazuje, znalazła się
wizyta u starożytnych bogów na Akropolu, „boskie” jedzenie,
żeglowanie, wędrówka w górach, spływ kajakiem i zabawa na plaży.
Czytaj więcej
Film trwa nieco ponad 40 sekund,
można go oglądać w jednej z czterech wersji językowych: po
angielsku, niemiecku, francusku lub grecku. Za jego pośrednictwem
organizacja chce zaprezentować kraj jako kierunek na urozmaicone
rodzinne wakacje.
– Pierwszy raz GNTO zwraca się
ze swoim przekazem do dzieci – mówi sekretarz generalny
organizacji Dimitris Fragakis, cytowany przez grecki portal branży
turystycznej Gre … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS