Co jest lepsze: Mitsubishi Lancer czy Subaru Impreza? Aktualizacja 1.35 do Gran Turismo 7 wznawia tę odwieczną rywalizację, zestawiając oba modele – ale odpowiedź na powyższe pytanie okazuje się prosta: najlepszy jest Aston Martin Valkyrie.
Źródło fot. Sony
i
Liczba samochodów dodawanych do Gran Turismo 7 znów stabilizuje się na poziomie trzech na miesiąc. Tyle otrzymamy jutro rano, gdy dostępna stanie się aktualizacja 1.35 – i od razu zaznaczę, że będą to samochody nie byle jakie:
- Aston Martin Valkyrie ’21
- Mitsubishi Lancer Evolution III GSR ‘95
- Subaru Impreza Sedan WRX STi ‘04
Oczywiście tytułową „wojnę japońsko-japońską” – tj. dawną rywalizację między Mitsubishi i Subaru w rajdowych mistrzostwach świata – trzeba tu traktować umownie, bo do gry trafią Lancer i Impreza zupełnie różnych generacji, oddalonych od siebie o prawie dekadę.
W każdym razie oba sedany są kultowe i fani serii od dawna czekali na ich powrót (ostatnio widziano je w Gran Turismo 6, jako modele niskiej jakości rodem z PlayStation 2). Tym niemniej studio Polyphony Digital musi jeszcze trochę popracować, zanim wymienione rodziny aut będą kompletne – w grze wciąż brakuje paru ich generacji.
Dość jednak o „klasykach”. Prawdziwą gwiazdą aktualizacji jest Aston Martin Valkyrie, czyli nowiutka hipermaszyna z brytyjskiej stajni, opracowana z pomocą inżynierów z Red Bull Racing (stojących za bolidami święcącymi triumfy w Formule 1), która jest de facto 1000-konnym samochodem wyścigowym dopuszczonym do ruchu ulicznego. Fani Forzy mogą gotować się z zazdrości.
Kolejny ważny składnik aktualizacji stanowi sześć nowych rajdów muzycznych – wariacji na temat klasycznych wyzwań na czas z punktami kontrolnymi, w których jeździmy w rytm muzyki. To o tyle ciekawe, że przed premierą deweloper dość szeroko reklamował tę nową dla serii formę aktywności i obiecywał jej rozwijanie, ale potem jak gdyby o niej zapomniał – musieliśmy czekać aż prawie półtora roku na spełnienie zapowiedzi.
Poza tym aktualizacja wprowadzi garść zwyczajowych drobiazgów: dwa bonusowe menu (kolekcje samochodów marek Mitsubishi Lancer i Subaru Impreza, a jakże) oraz dwie scenerie do fotograficznego trybu Scapes. Spodziewam się też kilku singleplayerowych wyścigów, ale czy takowe w istocie zostaną dodane, dowiemy się jutro rano, gdy Polyphony Digital opublikuje pełną listę zmian, równocześnie z udostępnieniem aktualizacji.
- Recenzja gry Gran Turismo 7
- Poradnik do gry Gran Turismo 7
Wpadł w sidła elektronicznej rozrywki przez starszego brata – kolekcjonera gier i gracza. Przez lata młodości nie miał własnego sprzętu nadającego się do grania, więc inwestował czas w wertowanie GOL-owskiej Wielkiej Encyklopedii Gier (i CD-Action).
Swoje przeznaczenie dopełnił krótko po maturze, w 2013 roku, wysyłając CV do krakowskiej redakcji. Zdobył wykształcenie dwuklasowca – bibliotekarza/infobrokera – ale zamiast pójść w ślady Deckarda Caina czy Handlarza Cieni, wolał kontynuować karierę autora wiadomości ze świata (i nie tylko).
Po paru latach wiercenia dziury w brzuchu połowie redakcji wyszarpał miejsce w gronie pracowników GRYOnline.pl i w 2017 r. przeniósł się do Krakowa. Zanim wyfrunął stamtąd do Poznania (w 2020 r.), zdążył zostać zapamiętany jako ten koleś, który bywa na tolkienowskich konwentach, jeździ paskudnym Subaru Imprezą i wywija mieczem na firmowym parkingu. Dziś z dystansu dogląda Encyklopedię Gier i Serwis Informacyjny.
więcej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS