A A+ A++

Opcja zmagań międzyplatformowych jest już możliwa w wielu produkcjach, jednakże Rainbow Six Siege pozostaje jednym z nielicznych tytułów, w którym użytkownicy pecetów nie staną do rywalizacji z konsolowcami. Przynajmniej do momentu, gdy wykorzystają błąd i zawitają na niewłaściwych serwerach.

Redakcja PC Gamer informuje o bugu, który dosłownie niszczy rozgrywkę graczom Rainbow Six Siege na konsolach. Niedogodność sprawia, że sympatycy strzelania na PC sprawnie dostają się na serwery, na jakich nie powinni się znaleźć.

Jeden z użytkowników opisał sytuację potwierdzając, że niezwykle sprawnie wygrał 5 meczów z rzędu i dopiero pod koniec rozgrywki zorientował się, gdzie leży „problem” –  na serwerach z graczami z PlayStation 5. Błąd sprawia również, że doświadczeni fani Rainbow Six Siege mierzą się z dopiero raczkującymi osobami, więc przewaga jest gigantyczna.

Dziennikarz PC Gamer skontaktował się z jednym z youtuberów, który próbował odtworzyć błąd samodzielnie, co przyniosło oczekiwany rezultat. Jego zdaniem zmiana jest „niezwykle łatwa”, a przystępny dostęp może sugerować, że więcej użytkowników będzie chciało skorzystać z tej opcji.

Według raportów błąd w Rainbow Six Siege mógł pojawić się już w kwietniu, w związku z patchem, który został udostępniony w obecnym sezonie rozgrywek – od tego czasu można natrafić na pierwsze adnotacje społeczności, która dostrzegła kłopoty tytułu Ubisoftu. Sprawa jest o tyle niepokojąca, że nawet jeśli przypadkowo trafimy na konsolowe serwery, to później nie możemy się z nich łatwo wydostać.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułProf. Andrzej Szarata nowym rektorem Politechniki Krakowskiej
Następny artykułLG 40WP95CP-W UltraWide – ultrapanoramiczny monitor z matrycą Nano IPS, rozdzielczością 5K2K oraz wsparciem dla HDR10