A A+ A++

“Projekt Polskie Marki Turystyczne ma na celu (…) wsparcie tworzenia tzw. regionów turystycznych, których marka, wysoka jakość świadczonych usług oraz spójny marketing mają zachęcać do podróży. Niezbędne jest, aby informacje nt. miejsca były wiarygodne, zaś turysta mógł sprawnie zorganizować swoją podróż korzystając z atrakcji i usług zgrupowanych w ramach obszaru wizerunkowego danej marki” – czytamy w założeniach projektu prowadzonego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polską Organizację Turystyczną. 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUkraińcy zachwyceni polskimi “Piorunami”! “Najlepsze”
Następny artykułWszyscy czekają na specustawę w sprawie pomocy Ukraińcom