A A+ A++

W zeszłym roku nasze miasto zdobyło I miejsce w rankingu Medialna Perła Samorządu za kampanię komunikacyjną „Gorlice Miasto Światła”. Podczas tegorocznej edycji rankingu Dziennika Gazety Prawnej „Perły Samorządu 2021” Gorlice zostały wyróżnione w kategorii Lider Komunikacji i Promocji w obszarze komunikacji społecznej. Kapituła doceniła wykorzystanie postaci Ignacego Łukasiewicza w kampanii społecznej „Bądź jak Ignacy”.

 

Kampania „Bądź jak Ignacy” ma na celu popularyzację wiedzy o Łukasiewiczu, a także miejsca, w którym w 1854 roku na jednym z ruchliwych miejskich skrzyżowań zapłonęła pierwsza w świecie uliczna lampa naftowa. Nawiązuje do marki promocyjnej Gorlice – Miasto Światła, opartej na zasobach i dziedzictwie ziemi gorlickiej, jako kolebki światowego przemysłu naftowego. Jej ważnym zadaniem jest także wzmacnianie lokalnej tożsamości i włączenie mieszkańców we wspólną promocję.

Wykorzystanie wizerunku Łukasiewicza, jako osoby – wzoru do naśladowania, który budzi zaufanie, podziw i szacunek, w związku z okresem pandemii sprzyjało także promowaniu postaw, które dotyczyły bezpieczeństw … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNajlepsze miasta do życia w Polsce? Kraków jest drugi, zaraz po stolicy
Następny artykułBurzliwe komentarze po powołaniach Sousy. “Urasta do przypadku Iwana z 2002 roku”