A A+ A++

Podczas zorganizowanej w Nowym Jorku konferencji Made by Google, amerykański koncern, poza prezentacją nowych produktów, poruszył temat ochrony środowiska. Zaznaczył, że na ten cel przeznaczy 150 milionów dolarów. Ponadto, kolejny raz wrócił temat prywatności użytkowników.

Na konferencji Google padły słowa, które często nie przechodzą producentom przez gardło: urządzenia są produkowane przy użyciu „brudnej” energii, z cennych materiałów, a także z wykorzystaniem technologii, która szybko zostaje zastąpiona kolejną. Google zaznaczyło, że inwestycja w energię odnawialną to niejedyny wyraz troski o przyrodę. Ko … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułIndeks WIG20 wzrósł o 0,06% na zamknięciu w środę
Następny artykułUK's controversial 'porn blocker' plan dropped