God of War Ragnarok nie będzie kolejną wielką przygodą, która zadebiutuje pod koniec 2022 roku i nie zaoferuje graczom 60 klatek na sekundę. Gracze w tym wypadku mogą liczyć nawet na 120 fps – deweloperzy przygotowali cztery graficzne tryby.
W ostatnich dniach sporo słyszeliśmy o wielkich produkcjach zmierzających na konsole aktualnej generacji, które oferowały zaledwie jeden tryb graficzny i nawet miały problem z utrzymaniem 30 klatek na sekundę.
Santa Monica Studio nie zawiodło szerokiej publiki i God of War Ragnarok od premiery na PlayStation 5 zapewni aż cztery tryby – gracze będą mogli skupić się na grafice lub płynności, a nawet otrzymają możliwość wybrania półśrodka.
God of War Ragnarok – 4 tryby wyświetlania:
- Rozdzielczość – 4K/30FPS zablokowane
- Wydajność – 60 FPS zablokowane
- Rozdzielczość (High Frame Rate) – 4K/40FPS zablokowane
- Wydajność (High Frame Rate) – docelowo 120 FPS
Gracze oczywiście nie mogą liczyć na stałe 120 klatek, jednak podczas pierwszych godzin w wielu momentach mogłem doświadczyć 80-90 fps. Jest to naprawdę dobra wiadomość dla użytkowników PS5, którzy posiadają w domach odpowiednie telewizory lub monitory – sprzęt musi wspierać HDMI 2.1.
Jeśli jesteście zainteresowani God of War Ragnarok, to TUTAJ znajdziecie nasze pierwsze wrażenia z gry, a pełną recenzję przeczytacie na początku listopada.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS