A A+ A++

God of War Ragnarok nie będzie kolejną wielką przygodą, która zadebiutuje pod koniec 2022 roku i nie zaoferuje graczom 60 klatek na sekundę. Gracze w tym wypadku mogą liczyć nawet na 120 fps – deweloperzy przygotowali cztery graficzne tryby.

W ostatnich dniach sporo słyszeliśmy o wielkich produkcjach zmierzających na konsole aktualnej generacji, które oferowały zaledwie jeden tryb graficzny i nawet miały problem z utrzymaniem 30 klatek na sekundę.

Santa Monica Studio nie zawiodło szerokiej publiki i God of War Ragnarok od premiery na PlayStation 5 zapewni aż cztery tryby – gracze będą mogli skupić się na grafice lub płynności, a nawet otrzymają możliwość wybrania półśrodka.

God of War Ragnarok – 4 tryby wyświetlania:

  • Rozdzielczość – 4K/30FPS zablokowane
  • Wydajność – 60 FPS zablokowane
  • Rozdzielczość (High Frame Rate) – 4K/40FPS zablokowane
  • Wydajność (High Frame Rate) – docelowo 120 FPS

Gracze oczywiście nie mogą liczyć na stałe 120 klatek, jednak podczas pierwszych godzin w wielu momentach mogłem doświadczyć 80-90 fps. Jest to naprawdę dobra wiadomość dla użytkowników PS5, którzy posiadają w domach odpowiednie telewizory lub monitory – sprzęt musi wspierać HDMI 2.1.

Jeśli jesteście zainteresowani God of War Ragnarok, to TUTAJ znajdziecie nasze pierwsze wrażenia z gry, a pełną recenzję przeczytacie na początku listopada.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSzlaszyński i Szkiłądź odpowiadają Chodkiewiczowi
Następny artykułHuawei Mate 50 Pro – smartfon kompletny, ale czy gamingowy? Sprawdzamy go w akcji!