A A+ A++
Wiadomość
gry
1 czerwca 2022, 17:46

Pecetowe God of War otrzymało patch, dość skromny, ale wprowadzający wyglądane przez wielu wsparcie technologii AMD FidelityFX Super Resolution 2.0.

Pecetowe wydanie God of War otrzymało nową aktualizację (1.0.12), pierwszą od prawie trzech miesięcy. Nie jest to duża łatka, ale wprowadza ważną nowość dla użytkowników kart graficznych Radeon.

GoW otrzymał wsparcie dla technologii FidelityFX Super Resolution 2.0. Jest to nowa wersja odpowiednika DLSS firmy Nvidia (zresztą działającego także na GeForce’ach), tj. pozwala na skalowanie obrazu w taki sposób, by znacznie poprawić wydajność w grach bez wydatnego pogarszania jakości obrazu.

God of War miało już wsparcie dla FSR, ale patch 1.0.12 wprowadza obsługę wersji 2.0 tej technologii, dostępnej od 12 maja. Ta zapewnia jeszcze większy skok wydajności, zdaniem niektórych dorównując rezultatom DLSS 2.0 lub wręcz je przebijając (vide recenzja serwisu TechPowerUp).

Różnicę widać także w GoW, przynajmniej sądząc po grafikach opublikowanych przez redakcję Rock, Paper, Shotgun, aczkolwiek na karcie GeForce RTX 3090 wyniki są nieco gorsze niż przy zastosowaniu rozwiązania Nvidii. Niemniej posiadacze słabszych układów graficznych (oraz fani wyższych rozdzielczości) powinni ucieszyć się z tej nowinki.

Może Cię zainteresować:

  1. God of War – poradnik do gry
  2. Recenzja gry God of War na PC – „blaszaki” z honorami witają boga wojny

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUciekając przed policją rozebrał się do naga i schował w łóżku sąsiadki
Następny artykułPomysł