Od lat w Polsce systematycznie poszczególne samorządy każdego roku przeznaczają fundusze na usuwanie azbestu. Również i w tym roku – Gmina Nysa dofinansowuje takie działania.
Dofinansowanie obejmie wyłącznie pokrycie kosztów: demontażu, zbierania (wyrobów wcześniej zdemontowanych), transportu, unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest.
Dodatkowe informacje oraz wymagane druki można uzyskać w Wydziale Rozwoju Wsi i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Nysie, pok. 29, tel. 77 40 80 523 lub na stronie internetowej www.nysa.eu.
Wniosek wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Nysie lub przesłać na adres: Urząd Miejski w Nysie, ul. Kolejowa 15, 48-300 Nysa w terminie do dnia 2 lipca 2021 roku (za datę skutecznego złożenia wniosku uważa się datę wpływu do Urzędu Miejskiego w Nysie).
Uwaga!
W przypadku ubiegania się o dofinansowanie demontażu wyrobów azbestowych należy do wniosku dołączyć do wglądu dokument potwierdzający zgłoszenie budowy lub wykonania innych robót budowlanych lub pozwolenie na budowę, jeżeli wymagają tego przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
Załączniki
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS