A A+ A++

Dziś od samego poranka klienci banku PKO BP skarżyli się na problemy z płatnościami. Awaria powinna zostać już usunięta jednak nie tylko klienci tego banku muszą liczyć się z utrudnieniami w dostępie do swoich pieniędzy.

BLIK w oficjalnym komunikacie przyznał że jest awaria i pracownicy działają intensywnie nad rozwiązaniem problemu.

Szanowni Państwo,

Odnotowujemy czasowe problemy z funkcjonowaniem BLIKA. Pracujemy intensywnie nad tym, aby usługa działała bez zakłóceń. Będziemy na bieżąco przekazywać informacje o sytuacji. Przepraszamy za utrudnienia.” – czytamy w komunikacie.

W sieci pojawiają się niesprawdzone i niezweryfikowane informacje jakoby problemy te miały być spowodowane przez rosyjski cyberatak. Te rewelacje nie zostały jednak oficjalnie potwierdzone.

Więcej informacji wkrótce.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGdzie możesz opłacić swoje rachunki?
Następny artykułKim jest beneficjent w polisie na życie?