A A+ A++

Mercedes-Benz wezwał właścicieli 993 407 egzemplarzy aut tej marki do pojawienia się w autoryzowanych warsztatach. W samych Niemczech problem dotyczy około 70 tys. samochodów modelu ML, GL (kod fabryczny BR 164) oraz klasy R (kod BR 251) wyprodukowanych w latach 2004-15.

Czytaj więcej

– Ustaliliśmy, że w niektórych z tych aut działanie serwomechanizmu układu hamowania może zakłócić zaawansowana korozja w połączeniu obudowy — wyjaśniła firma w komunikacie. To może wymagać większej siły nacisku nogi na pedał hamulca albo wydłużenia drogi hamowania. Niemiecki Federalny Urząd Transportu Samochodowego KBA dodał, że „korozja serwomechanizmu może w najgorszym przypadku przerwać połączenie pedału hamulca z układem hamowania”.

W ostatnich miesiącach narastała liczba akcji przywoławczych. Wynika to z problemów mechanicznych, ale także z coraz większego skomplikowania systemów elektr … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBezpłatne webinarium z cyklu „Projekt Innovation Coach jako wsparcie dla przedsiębiorców na drodze do innowacyjności”.
Następny artykułW środę początek remontu al. Politechniki i ul. Żeromskiego