W specjalnie przygotowanej sekcji portalu amazon.com, klienci będą mogli wyszukiwać pojazdy w ich okolicy w oparciu o szereg preferencji. Wśród nich wymienić można: model, wykończenie, kolor i funkcje. Po wyborze preferowanej konfiguracji będzie można dokonać płatności online w zależności od wybranej opcji finansowania. Odbiór będzie realizowany u wybranego dilera albo poprzez dostawę do domu. Rozszerzenie możliwości Amazona jest naturalnym kierunkiem. Do tej pory gigant z sektora e-commerce sprzedawał akcesoria samochodowe i prowadził witrynę “Amazon Vehicle Showrooms”, która umożliwia producentom reklamowanie się.
Czytaj więcej
Amazon i Hyundai łączą siły
Według Amazona nowa funkcjonalność jest dla dealerów kolejnym sposobem dotarcia do klientów oraz podnoszenia ich wygody. Popiera to m.in. Mike Sullivan, właściciel kilku dealerstw Hyundaia w Los Angeles i Santa Monica. – Współpracujemy z jednym z wiodących na świecie sprzedawców cyfrowych – powiedział Sullivan. “Są liderem w zapewnianiu wygody klientom, a teraz pomogą nam przenieść nasze doświadczenie klienta na wyższy poziom. Amazon zapewnia również ogromny zasięg i siłę marketingową, aby dotrzeć do większej liczby klientów. Nie możemy si … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS