Od 15 września Walmart uruchomi nową ofertę subskrypcyjną Walmart+, która ma być poważną konkurencją dla Amazon Prime.
Walmart oferuje klientom roczny abonament w wysokości 98 dolarów w zamian nieograniczoną bezpłatną dostawę, w tym także na artykuły spożywcze oraz zniżki na benzynę, na stacjach przy marketach tej sieci. Minimalna kwota zamówienia to 35 dolarów. Abonenci będą mogli też używać w sklepach stacjonarnych aplikacji Scan & Go bez dodatkowych kosztów. Usługa będzie zawarta w aplikacji Walmart+.
W Amazonie podobna usługa kosztuje 119 dolarów za rok lub 12,99 dolarów za miesiąc.
Pierwsze 15 dni korzystania z Walmart+ mają być darmowe. Poza tym sieć oferuje możliwość wykupienia abonamentu na jeden miesiąc – za 12,95 dolarów. Wszyscy abonenci obecnego programu Walmart Delivery Unlimited (dostawa bez ograniczeń) automatycznie staną się abonentami nowej usługi.
Walmart zapowiada, że do abonamentu będzie dodawać kolejne udogodnienia i zniżki – informuje Forbes.
Według analityków nowa oferta Walmartu to zapowiedź ostrzejszej walki o klienta na rynku sklepów onlajnowych. Dotychczas z oferty Walmartu można było skorzystać w podobny sposób, ale zamówienia nie obejmowały produktów spożywczych, co oferował Amazon. Walmart, który jest największym sprzedawcą produktów spożywczych w USA, postanowił to nadrobić, ponieważ spożywcze zakupy przez internet stały się bardzo popularne podczas pandemii i lockdownu.
Jednak według portalu The Verge oferta Walmart jest dużo uboższa od oferty Amazona. Klienci tego drugiego mają dostęp do dużo … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS