A A+ A++

Ghost of Tsushima to tytuł, który okazał się niemałym hitem. I trzeba przyznać, że w pełni zasłużenie, albowiem jest po prostu mocną produkcją i jedną z lepszych gier minionego roku (sprawdźcie naszą recenzję). Jest przy tym jedną z tych pozycji, które mają ogromną siłę przebicia i mogą wpływać na wiele różnych dziedzin. W tym przypadku udało się znakomicie napędzić turystykę na samej Cuszimie.

W związku z tak dużym osiągnięciem, Nate Fox i Jason Connell zostaną mianowani „dożywotnimi ambasadorami” samej wyspy. Burmistrz Cuszimy przyznał jednak, że to wciąż za mało, by odwdzięczyć się za wpływ na rejon i zdradził, że chciałby w przyszłości uhonorować również innych deweloperów z Sucker Punch, a także wszystkich z PlayStation, którzy byli zaangażowani w rozwój gry.

Cóż, ciężko się temu dziwić, biorąc pod uwagę, jak wiele wydanie gry zrobiło dla Cuszimy. Wielu z Was pamięta na pewno wielką kampanię od fanów, którzy uzbierali fundusze na odbudowę bramy Torii. Dowiedzieliśmy się również, że burmistrz, Hiroki Hitakatsu, ma ogromne plany odnośnie do budowania popularności wyspy we współpracy z SIE. Te zostały jednak pokrzyżowane przez pandemię i muszą zostać nieco odłożone w czasie.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKORONAWIRUS. Coraz młodsi pacjenci lądują w szpitalach (RAPORT 14.03.2021)
Następny artykułDzikie wysypiska śmieci w Łodzi. Miasto musi sprzątnąć, a mieszkańcy za to zapłacić