Najnowsze wyniki „Monitora satysfakcji klientów banków”, opracowanego przez firmę badawczą ARC Rynek i Opinia, potwierdzają coraz wyższą pozycję Getin Noble Banku w obszarze jakości obsługi zdalnej. W ostatniej edycji badania bank znalazł się w TOP3 m.in. w kategorii bankowości mobilnej i internetowej. W aplikacji Klienci szczególnie docenili łatwość aktywacji oraz możliwość zakładania nowych produktów. W bankowości internetowej najwyżej ocenione zostały sprawność funkcjonowania, łatwość nawigacji i możliwość kontaktu z bankiem za pomocą tego kanału.
„Monitor satysfakcji klientów banków” to nie jedyne wyróżnienie, potwierdzające zadowolenie Klientów z bankowości mobilnej. W minionym roku Getin Noble Bank uplasował się na II miejscu w kategorii „Bankowość mobilna” w rankingu Przyjazny Bank Newsweeka. To jedna z najważniejszych ocen jakości obsługi bankowej w Polsce. Oceniane były w niej przede wszystkim: łatwość nawigacji, efektywność kanałów kontaktu z bankiem, system transakcyjny oraz czas dokonywania operacji. Dodatkowo zwracano uwagę na wszystkie nowości w zakresie wprowadzanych przez banki usług i funkcjonalności.
Wysoka jakość obsługi i dostarczenie optymalnych rozwiązań, które usprawnią Klientom codziennie bankowan … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS