A A+ A++

Minęło już ponad pół roku, odkąd pandemia COVID-19 dotarła do Polski, zmuszając wszystkich do zweryfikowania planów i sposobów funkcjonowania. Zmieniła ona również oblicze polskiej i światowej bankowości, stawiając przed sektorem nieznane wcześniej wyzwania.
W odpowiedzi na nie Getin Noble Bank wdrożył nowe rozwiązania technologiczne, podwyższył standardy bezpieczeństwa oraz wprowadził ułatwienia dla Klientów. Nie zmienił się natomiast priorytet Banku: zapewnienie najwyższej jakości obsługi we wszystkich kanałach kontaktu.

W pierwszej kolejności Getin Noble Bank zatroszczył się o bezpieczeństwo i zdrowie Klientów i Pracowników. W placówkach wprowadzono środki bezpieczeństwa oraz podniesiono limity transakcji bezgotówkowych niewymagających potwierdzenia kodem PIN. W oddziałach wprowadzono zasady obsługi zgodnie z zalecanymi normami bezpieczeństwa. Starania te zostały docenione przez ekspertów. Według portalu Mojebankowanie.pl Getin Noble Bank został uznany za bank dobrze przygotowany do świadczenia usług finansowych w czasie pandemii. Specjaliści ocenili ponad 10 banków, przyglądając się ich przygotowaniu do świadczenia wysokiej jakości usług w oddziałach. Bank zdobył również 1. miejsce w badaniu poziomu obsługi Klientów otwierających konta w kanałach zdalnych.

To nie jedyne wyróżnienia jakościowe, jakie otrzymał w ostatnim czasie Getin Noble Bank.  Zdo … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCzy szczepionka na COVID-19 będzie w Polsce obowiązkowa, czy dobrowolna?
Następny artykułPrezes Stali: – Trener Skrzypczak to ofiara sytuacji w klubie