A A+ A++

Z3x Tech Care Group opublikowała nowy raport “GenZ & Millennials vs FinTech”, który przedstawia wyniki badania dotyczącego zachowań i preferencji młodszych pokoleń w zakresie korzystania z technologii finansowych. Raport bazuje na badaniach przeprowadzonych na grupie ponad 300 respondentów z pokolenia GenZ i Millennials, pokazując, jak te grupy postrzegają FinTech, jakie usługi są dla nich najważniejsze i czym kierują się przy wyborze dostawców usług finansowych.

FinTech oczami młodych pokoleń

Wyniki raportu dostarczają wglądu w to, jak młode pokolenia – wychowane w erze cyfrowej – definiują i korzystają z usług FinTech. Zaskakującym wnioskiem jest fakt, że usługi, które dla starszych użytkowników mogą być codziennością, są często używane w zupełnie inny sposób przez młodsze grupy, jak np. preferencje płatności mobilnych czy podejście do zakupów online.

Kluczowe wnioski raportu

W raporcie szczegółowo przeanalizowano m.in.:

  • Czym jest dla GenZ i Millennialsów pojęcie “FinTech” i jakie usługi finansowe najczęściej wykorzystują.
  • Preferencje młodych konsumentów dotyczące bankowości i technologii finansowych.
  • Różnice w zachowaniach zakupowych i płatniczych pomiędzy młodymi pokoleniami.
  • Co motywuje ich do wyboru określonych usług finansowych i jakie innowacje przyciągają ich uwagę.

Raport dostępny jest bezpłatnie na stronie z3x Tech Care Group

Foto: Unsplash

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMazurek nie mógł uwierzyć w słowa Bosaka. “Dlaczego? W Polsce wszystko jest możliwe”
Następny artykułUkradł alkohol i awanturował się w sklepie