Z3x Tech Care Group opublikowała nowy raport “GenZ & Millennials vs FinTech”, który przedstawia wyniki badania dotyczącego zachowań i preferencji młodszych pokoleń w zakresie korzystania z technologii finansowych. Raport bazuje na badaniach przeprowadzonych na grupie ponad 300 respondentów z pokolenia GenZ i Millennials, pokazując, jak te grupy postrzegają FinTech, jakie usługi są dla nich najważniejsze i czym kierują się przy wyborze dostawców usług finansowych.
FinTech oczami młodych pokoleń
Wyniki raportu dostarczają wglądu w to, jak młode pokolenia – wychowane w erze cyfrowej – definiują i korzystają z usług FinTech. Zaskakującym wnioskiem jest fakt, że usługi, które dla starszych użytkowników mogą być codziennością, są często używane w zupełnie inny sposób przez młodsze grupy, jak np. preferencje płatności mobilnych czy podejście do zakupów online.
Kluczowe wnioski raportu
W raporcie szczegółowo przeanalizowano m.in.:
- Czym jest dla GenZ i Millennialsów pojęcie “FinTech” i jakie usługi finansowe najczęściej wykorzystują.
- Preferencje młodych konsumentów dotyczące bankowości i technologii finansowych.
- Różnice w zachowaniach zakupowych i płatniczych pomiędzy młodymi pokoleniami.
- Co motywuje ich do wyboru określonych usług finansowych i jakie innowacje przyciągają ich uwagę.
Raport dostępny jest bezpłatnie na stronie z3x Tech Care Group
Foto: Unsplash
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS