Genshin Impact to kura znosząca złote jaja. Chińskie MMO cieszy się olbrzymią popularnością przede wszystkim w wersji mobilnej.
Produkcja studia miHoYo miała premierę we wrześniu 2020 roku. Jednocześnie ukazała się w wersjach na PC i PlayStation 4, a także na smartfony i tablety z systemami Android oraz iOS. Firma analityczna Sensor Tower opublikowała wyniki finansowe wersji mobilnej. Nie da się ukryć – robią wrażenie. Genshin Impact w wydaniu na Androida oraz iOS-a zarobił do tej pory 3 mld dolarów. W ciągu 19 miesięcy od premiery, co daje średnio nieco ponad 157 mln dolarów przychodu miesięcznie.
Genshin Impact tylko w wersji na smartfony i tablety zarobił do tej pory 3 mld dolarów. Twórcy – studio miHoYo – jeszcze w tym roku chce przekroczyć barierę 4 mld dolarów.
Na powyższe wyniki składają się wyniki osiągane na całym świecie, ale wyłącznie przez wersję mobilną. Jak podaje Sensor Tower, Genshin Impact największą popularnością cieszy się w Chinach. Gracze z Państwa Środka wygenerowali do tej pory 973,3 mln dolarów przychodu – i to tylko biorąc pod uwagę wersję na iOS-a. To 30,7 proc. całego obrotu. Na drugim miejscu plasuje się Japonia (23,7 proc.), a na trzecim – Stany Zjednoczone (19,7 proc.). Cała Azja odpowiada za 70 proc. przychodów.
Genshin Impact to z pewnością jedna z najbardziej dochodowych gier mobilnych w historii. To zasługa doskonale przemyślanego systemu mikropłatności, z którego musimy korzystać, chcąc zdobyć najlepsze postacie oraz rodzaje broni. miHoYo postawił sobie za cel przekroczyć 4 mld dolarów przychodu jeszcze w tym roku. Byłoby o to łatwiej, gdyby twórcy w końcu wydali planowaną, kolejną aktualizację. Ukończenie jej utrudnia trwający obecnie w Szanghaju (to tam mieści się siedziba miHoYo) lockdown, spowodowany szalejącym koronawirusem.
Zobacz także:
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS