Poznańska agencja Touch.PR wraz z początkiem kwietnia bieżącego roku rozpoczęła współpracę z marką Gatta. Firma powstała w latach 90-tych i jest niekwestionowanym liderem wśród polskich producentów rajstop i bielizny.
Touch.PR, będąca najmłodszym członkiem Związku Firm Public Relations, odpowiada za realizację działań komunikacyjnych. Agencja zajmie się obsługą biura prasowego, zadba o PR wizerunkowy i produktowy, a także social media marki i współpracę w ramach influencer marketingu.
Za obsługę odpowiada zespół, w skład którego wchodzą: Artur Klich – Senior Account Manager, Weronika Kmieciak – Senior Account Manager oraz Kinga Małysz – Senior Account Executive.
O firmie Gatta:
To polska firma założona w latach 90-tych, będąca niekwestionowanym liderem wśród polskich producentów rajstop i bielizny. Jej siedziba mieści się w Zduńskiej Woli. Początki działalności Gatty związane są z produkcją wyrobów pończoszniczych. Dzięki licznym inwestycjom oraz rozbudowie parku maszynowego, na przestrzeni lat firma skutecznie poszerzała swój asortyment o kolejne produkty, zdobywając przy tym zagraniczne rynki.
Właścicielem marki Gatta jest Grupa Ferax – znajdująca się w czołówce producentów wyrobów pończoszniczych i bezszwowych. To firma numer 1 we wprowadzaniu innowacji produktowych i technologicznych, jak również w przestrzeganiu najwyższych standardów jakości, pracy i etyki w procesie produkcji i wytwarzania. Do kluczowych marek Grupy należą: Gatta (rajstopy, pończochy, bielizna, odzież, stroje kąpielowe), Gatta Active (odzież sportowa) oraz Wola (skarpetki).
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS