A A+ A++

Aby FUZZY był maksymalnie wiarygodny i rzeczywisty, został przeniesiony na grunt rozszerzonej rzeczywistości, która już dawno przestała być futurystyczną mrzonką i zawładnęła otaczającym nas światem, także w obszarze marketingu digital. FUZZY został towarzyszem najwygodniejszych zakupów online. Nowy brand hero CCC to bowiem nie tylko postać o charakterze stricte rozrywkowym, choć nadaliśmy mu indywidualny rys charakterologiczny, zestaw imponujących ruchów tanecznych oraz zindywidualizowany zasób słownictwa. FUZZY to także inteligentny doradca, asystent przeprowadzający Klientów CCC przez cały proces zakupowy. Podpowiada on, jak kupić szybko, sprawnie i z wykorzystaniem najatrakcyjniejszych rabatów na Black Week. Na messengerze CCC można porozmawiać z FUZZY’m, czyniąc go swoim osobistym stylistą i modowym ekspertem!

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułIga Świątek nie przyszła na konferencję prasową, ale wytłumaczyła swoją decyzję i łzy na korcie
Następny artykułJak ozdobić dom na przyjęcie?