Łączne koszty produkcji, testów, lokalizacji i marketingu Gry poniesione przez Emitenta do premiery nie przekroczyły 21,5 tys. PLN i zostały w pełni zwrócone w ciągu 72 godzin od rozpoczęcia sprzedaży Gry. Gra została wydana na koncie wydawniczym Emitenta.
Gra zajmowała maksymalnie 266 miejsce w klasyfikacji sprzedaży Steam Global Bestseller. Lista życzeń Steam Outstanding Gry na dzień przed premierą wynosiła 18,6 tys. zapisów.
W okresie 72 godzin od premiery:
1. Sprzedaż Gry na Platformach: 2.366 sztuk brutto (przed uwzględnieniem zwrotów), w tym:
– bezpakietowo na platformie Steam – 1.386 sztuk brutto;
– w pakietach z innymi grami na platformie Steam – 801 sztuk, z czego 506 sztuk z grą „House Flipper”;
– na platformie Genba Digital Limited – 179 sztuk brutto.
2. Przychody brutto (przed uwzględnieniem podatków, prowizji Platform i zwrotów) ze sprzedaży Gry na Platformach: 40,3 tys. USD (154,1 tys. PLN po przeliczeniu według kursu średniego USD/PLN Narodowego Banku Polskiego z dnia 19 września 2024 r. wynoszącego 3,8249).
3. Ocena graczy na platformie Steam: 82% oparta na 22 recenzjach.
4. Liczba zakupów z listy życzeń: 1.321 sztuk.
5. Liczba refundacji Gry na platformie Steam: 235 sztuk.
6. Podział sprzedaży Steam na kraje w ujęciu ilościowym:
– Stany Zjednoczone – 30%;
– Niemcy – 16%;
– Wielka Brytania – 11%;
– Japonia – 5%;
– Australia – 4%;
– Chiny – 3%;
– Francja – 3%;
– Kanada – 3%;
– Królestwo Niderlandów – 3%;
– Polska – 2%;
– Pozostałe kraje – 20%.
Zarząd Emitenta zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż może mieć ona istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Emitenta oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Emitenta notowanych w alternatywnym systemie obrotu.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS