A A+ A++

Marcin Dorociński i Piotr Fronczewski zaskoczyli uczestników podczas nietypowego castingu. Popularna para aktorów niespodziewanie pojawiła się w trakcie odgrywania scen, a uczestnicy nie kryli emocji.

Casting z udziałem Piotra Fronczewskiego i Marcina Dorocińskiego był częścią kampanii „Jesteśmy na TY” zwracającej uwagę na to, że więcej nas łączy niż dzieli. Celem akcji było zachęcenie do poznania się osób z pozornie odmiennych światów. Spotkanie doświadczonego aktora z adeptem pokazało, że mają ze sobą wiele wspólnego, i w każdych okolicznościach warto być sobą i na TY.

Zadanie podczas przesłuchania polegało na odegraniu sceny spotkania z nieznajomą osobą. Uczestnicy nie wiedzieli, że biorą udział w nietypowym castingu, w którym wystąpią z Marcinem Dorocińskim i Piotrem Fronczewskim. Znani aktorzy pojawiali się niepostrzeżenie w środku scen. 

Tyskie zbliża ludzi

Poprzez akcję – casting – Tyskie pokazuje, że każdy dystans można skrócić. Spotkanie amatorów aktorstwa z legendami kina obrazuje ponadczasową misję i cel marki. Ambasadorowie chętnie wzięli udział eksperymencie, ponieważ wartości takie jak wzajemny szacunek, otwartość i zwyczajne ludzkie relacje są im bardzo bliskie. Zarówno Marcin, jaki Piotr to prawdziwi dżentelmeni, wzory uprzejmości i klasy. Dlatego są ambasadorami przechodzenia na TY. 

Z przesłuchania powstał film na podstawie pomysłu wiodącej agencji marki Tyskie Kompanii Piwowarskiej – Huty 19 im. Joachima Fersengelda w reżyserii Tadeusza Śliwy. Autorem zdjęć jest Mikołaj Syguda, montażem zajął się Robert Gryka, za dźwięk odpowiada Sergiusz Oczkowski, a reżyserką obsady – Halszka Kamińska. Produkcją wydarzenia zajął się: Moon Films, postprodukcją: Televisor, a udźwiękowieniem: Juice. Planowanie mediów: Zenith. 

Duet polskich aktorów wystąpi w serii krótkich filmów w reżyserii Tomasza Śliwy. Projekt zapowiada nową odsłonę platformy komunikacyjnej marki Tyskie – „Jesteśmy na TY”. W mini serialu z udziałem Piotra Fronczewskiego i Marcina Dorocińskiego zobaczymy relację opartą na wzajemnym poznawaniu gustów filmowych i muzycznych, preferencji dotyczących podróżowania i aktywności fizycznej. 

Sport Lager – limitowane piwo uwarzone wspólnie przez markę Tyskie i Kanał Sportowy trafiło do sieci sklepów Żabka. Jest to pierwsza kolaboracja w kategorii piwnej, która promuje ideę „Jesteśmy na TY”.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułŚwiątek z zaproszeniem od legendy
Następny artykułBędą opowiadać o okręgach jednomandatowych