A A+ A++

Wielu fanów gier szuka w nich nie tylko dobrej rozrywki, ale również możliwie jak największego realizmu. Najbardziej jest on dostrzegalny w postaciach. Jeśli cechują się one niską jakością grafiki, to urok gry gaśnie. Unreal Engine ma jednak zamiar wnieść na zupełnie nowy poziom ten element gier nawet w tańszych produkcjach.

Przed Wami MetaHuman, czyli technologia wzbogacająca mimikę twarzy wirtualnych postaci z gier i nadająca im niesamowitego realizmu. Chociaż dotychczas mieliśmy już okazję wiele razy widzieć tego typu wynalazki, to jednak nowe dziecko UE powala na kolana swoim zaawansowaniem. Koniecznie obejrzyjcie poniższy materiał filmowy. Ciężko sobie uświadomić, że te postacie nie istnieją w realnym świecie.

Przedstawiciele firmy chwalą się, że MetaHuman jest banalnie prosty w obsłudze, a na dodatek w zaledwie kilka minut potrafi stworzyć twarz pełną detali w niedostępnej dotąd jakości. Oznacza to, że postacie może teraz tworzyć każdy, i nie musi być specjalnie do takich zadań przeszkolony czy mieć ogromne doświadczenie.

Unreal Engine pragnie wykorzystać swoją technologię nie tylko w grach, ale również udostępnić ją w formie wirtualnych a … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułIreneusz Zyska: chcemy skutecznie konkurować stawiając na polski przemysł, polską myśl technologiczną
Następny artykułThe Last of Us od HBO z Ellie i Joelem! Znamy aktorów wcielających się w główne role