Pierwszy panel nosi tytuł “Autentyczność i zaangażowanie jutra”. Prelegenci — Jakub Biel / Marketingowiec, blogger; Angelika Chimkowska / Silna Marka i Artur Jabłoński / Założyciel i CEO agencji marketingowej digitalk — będą rozważać problem autentyczności jako kluczowego elementu zaufania i współpracy w biznesie. Wskażą też strategie i konsekwencje w budowaniu autentycznej marki. Autentyczność w B2B to proces, który przynosi korzyści wpływające na sukces firmy. A jak go osiągnąć, podpowiedzą zaproszeni znawcy tematu.
Drugi panel poświęcony jest aktualnym wydarzeniom międzynarodowym związanym z działaniami militarnymi i nosi tytuł ” Jeśli chcesz pokoju przygotuj się do wojny”. Tytuł trochę przewrotny, ale prelegenci — Tomasz Kocik / Dyrektor Finansowy, DHL Supply Chain; Dawid Kujaczyński / Dyrektor planowania łańcucha dostaw, AMICA S.A. i Roman Polko / Generał, były dowódca jednostki GROM oraz Piotr Minkina – Dyrektor ds. Strategii Inwestycyjnych i ESG Generali Investments — szeroko omówią funkcjonowanie gospodarki w czasie wojny. … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS