A A+ A++

Udostępnij na Facebook
17.01.2020 11:53, autor: AgaKaźmierczak, wyświetleń: 324

Tata Communications, główny indyjski międzynarodowy koncern, nie będzie już partnerem F1 w zakresie łączności.

Dziennikarz biznesowy Forbes, Christian Sylt, powiedział, że umowa, która obowiązywała przez osiem lat, była warta 26 milionów dolarów.

“Tak, zarówno Tata Communications, jak i Formuła 1 zakończyły współpracę. Umowa sponsorska zakończyła się 31 grudnia” – potwierdza źródło Press Trust of India (PTI).

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułW 2019 r. Grupa BMW sprzedała na polskim rynku ponad 1,2 tys. samochodów z napędem elektrycznym
Następny artykułGrali o puchar