Lego jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i charakterystycznych marek na świecie, związanych z zabawkami. Słynne klocki układają nie tylko dzieci, ale również dorośli.
Począwszy od sezonu 2025 Lego stanie się partnerem Formuły 1. Współpraca przebiegać będzie na wielu płaszczyznach.
W ofercie znajda się zestawy klocków inspirowane F1 i skierowane do odbiorców w różnym wieku – od przedszkolaków, po młodzież szkolną, na dorosłych kończąc. Lego chce być również obecne na torach. Podczas weekendów wyścigowych przygotowane zostaną specjalne strefy kibica, gdzie nacisk będzie postawiony na przybliżenie widzom innowacyjności i technologii, czyli sfer, z którymi od lat kojarzona jest Formuła 1.
Lego, powstałe w 1932 roku, chce wykorzystać zainteresowanie Formułą 1 wśród najmłodszych. Jak pokazują statystyki, aż cztery miliony dzieci w wieku 8-12 lat aktywnie śledzi rywalizację. Z kolei ci starsi tworzą niemała grupę odbiorców w mediach społecznościowych.
– W Lego Group mamy bogatą historią związaną z odtwarzaniem samochodów Formuły 1 z klocków – przekazała Julia Goldin, szefowa ds. produktu i marketingu w Lego Group. – Wierzymy, że to nowe partnerstwo w połączeniu z budowaniem Lego pomoże jeszcze bardziej przybliżyć widowisko wszystkim fanom.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS