Ford Fiesta stanowi trzon działalności rajdowej M-Sportu. To 80 procent oferty ich maszyn i jest jedynym autem oferowanym na każdym szczeblu piramidy rajdowej FIA.
Dzięki bliskiej współpracy M-Sportu z Fordem, ekipa z Cumbrii od pewnego czasu była świadoma, że produkcja tego modelu dobiega końca.
W związku z powyższym stajnia zwiększyła swoje zapasy karoserii Fiesty, aby zapewnić kontynuację fabrykacji rajdówek wszystkich klas w nadchodzących latach, zarówno jeśli chodzi o działania głównej ekipy, jak i oddziału w Polsce.
Wszystkie samochody rajdowe bazujące na Fieście nadal będą rozwijane, z wieloma aktualizacjami planowanymi dla całej ich gamy.
– Fiesta jest podstawą działalności biznesowej M-Sportu i przyczyniła się do wielu sukcesów firmy w ciągu ostatnich dwóch dekad – oświadczył prezes M-Sportu, Malcolm Wilson. – Dzięki naszej długiej i owocnej współpracy z Fordem, mogliśmy przygotować się z dużym wyprzedzeniem do zakończenia produkcji Fiesty przez niego. Chciałbym zapewnić wszystkich naszych klientów, że jeszcze wiele lat będziemy budowali auta rajdowe korzystając z Fiesty, zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i Polsce.
– Fiesta była pierwszym, zorientowanym na klienta samochodem opracowanym przez M-Sport. Dwa tysiące zwycięstw mówi samo za siebie – kontynuował. – Trwają prace rozwojowe nad wszystkimi naszymi autami opartymi na Fieście, a modele Rally2, Rally3 i Rally4 są obecnie objęte gruntownymi programami modernizacyjnymi.
– Bardzo dziękuję firmie Ford za ich wsparcie przez lata, w kontekście Fiesty. Ford i Fiesta pozwoliły rozwinąć się M-Sportowi dzięki programom dla klientów, którym Ford zaufał i nadal to robi – podsumował.
Fiesta reprezentuje jedne z największych osiągnięć i sukcesów M-Sportu, a jej uhonorowaniem była Fiesta WRC, z którą stajnia sięgała po tytuły w mistrzostwach świata w 2017 i 2018 roku.
Video: Podsumowanie Rajdu Japonii 2022
akcje
komentarze
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS