We wnętrzu uwagę zwraca oczywiście przede wszystkim 14,6-calowy ekran dotykowy. Można go ustawiać pod różnym kątem. Kierownica może kojarzyć się z Volkswagenami, bo ma podobny panel z dotykowymi przyciskami. To nie przypadek – Capri jest „spokrewnione” z ID.4 i ID.5. Jest nieco dłuższe od niemieckich „braci”, ale krótsze np. od Tesli Model Y. Jeśli chodzi o gamę silników, w tej chwili będzie składać się z dwóch wyjątkowo mocnych jednostek – pierwsza ma 286 KM, druga 340 KM. W słabszej wersji napęd jest przekazywany na tył, a 100 km/h pojawia się na liczniku w 6,4 s od startu. Mocniejsza odmiana to AWD, rozpędzające się do setki w 5,3 s. Wyścig obydwu aut zakończy się przy tej samej prędkości maksymalnej wynoszącej 180 km/h.
Ford Capri
Ford Capri startuje z ceną od 199 500 zł
Jeśli chodzi o akumulatory – wersja RWD, czyli tylnonapędowa, ma taki o pojemności użytecznej 77 kWh, a AWD – o 2 kWh większy. Zasięgi to odpowiednio 627 i 592 km w cyklu mieszanym WLTP, na korzyść słabszej odmiany. Kto nie potrzebuje aż tyle mocy i jeździ głównie po mieście, może poczekać. W 2025 roku gamę uzupełni 170-konna wersja z akumulatorem 55 kWh. Będzie kosztować 199 500 zł, podczas gdy mocniejsze Capri wymagają wydania co najmniej 226 770 zł za wersję 286 KM i 246 770 zł za 340-konny wariant. Każde Capri ma m.in. bezprzewodowe systemy Apple CarPlay i Android Auto, adaptacyjny tempomat i felgi o rozm … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS